Inlägg från: Anonym (Henrik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Henrik)

Gift vid första ögonkastet 2024

BeBey skrev 2024-11-01 01:01:56 följande:
    Jag håller med er...
    Det är så jobbigt att titta på Elsas beteende! Hon framställ sig som en riktig högmodig drama queen, snobbig och ytlig. Det känns att hon har problem med hälsa, instabilt humör alls. Jätteoffta irriterad, gör problem/bråk från varje sak... Ugh! Så tråkigt att Adam måste uppleva någonting sådant istället för kärleksfullt och öppet förhållandet. 

N-paret är också mitt favorit, de passar ihop för 100%! 

Men Selmas överdriv-skojig beteende känns som ett hinder för normala relationer... Hoppas de kan hantera det. 

Hector verkar snällare, däremot Magnus mer strikt och bossigt...
    Ja, Adam har inte en chans att göra rätt. Elsa är svår att få grepp om.

Jag tror att Selma lugnar ner sig, så det blir nog ett bra par tillslut.

Magnus verkar lättkränkt och det kan sätta käppar i hjulet för dessa.

N-paret kommer nog ha ett bra liv verkar det som. Dom passar verkligen bra ihop.
  • Anonym (Henrik)

Jag tror att Elsa har svårt att hantera trevliga och bra män. Hon har inte varit schysst alls, förutom när hon har alkohol i kroppen.

• Anonym (Henrik)

Dags att rate:a utseendet.

Magnus 4p
    Hector 6p
    Ninni 7p
    Niclas 7p
    Adam 5p
    Elsa 5p
    Andreas 6p
    Selma 6p

Vad tycker ni?

• Anonym (Henrik)
    Anonym (Singeln) skrev 2024-11-10 23:18:12 följande:

Ja Elsa var lite bättre. Börjar hon komma till insikt, kan hon ändra sitt beteende?
    Hon vägrade vara med på övningarna, men var åtminstone go mot Adam då.

N och N verkar ju funka iallafall.

Bara för att Elsa var trevlig ett program, så innebär inte det att problemet är löst. Det kommer finnas att arbeta på dör framöver.

När det gäller Magnus och Hector så borde dom bara lägga ner. Det borde även experterna inse.
Svar på tråden Gift vid första ögonkastet 2024