Gift vid första ögonkastet 2024
Hector verkar snällare, däremot Magnus mer strikt och bossigt...
I alla fall är det jätteosäker framtid för Adam och Elsa, även om de har några lyckliga dagar... Jag tror inte att Elsa kan ändra eller slipa ner lite sin karaktär, hon visade sin inne så starkt förut, att det är säkert vad hon är för person. Och hon är problematisk. Hennes karaktär är som "den röd flaggen". Jag kunde inte lita henne...
Samma sak med Magnus och Hector. Efter Magnus tal hos psykolog, är det säkert att deras framtid är bara att stanna som kompisar.
Men jag ger någon chans till Selma och Andreas efter jag har tittat på den 5te episoden...
Jag är glad att Elsa blir snällare mot Adam.
Men nu är det Magnus som skapar avvisande intryck. Varför är det så svårt för honom att förklara till Hector på snällt sätt att "Du är jättefin, intressant människan, men jag blev inte förälskad i dig, därför jag vill inte att prova förbättra relationer på romantiska sätt. Ja vill bara att vi stannar som bra kompisar" osv.
Men istället för det, betar han sig ohyfsad. Han säger att han vill inte röra på honom, han känner inte fysisk attraktion... men bortser av det viktigaste förklaring, där Hector skulle inte bli anstöt.