Inlägg från: BeBey |Visa alla inlägg
  • BeBey

Gift vid första ögonkastet 2024

Jag håller med er...
    Det är så jobbigt att titta på Elsas beteende! Hon framställ sig som en riktig högmodig drama queen, snobbig och ytlig. Det känns att hon har problem med hälsa, instabilt humör alls. Jätteoffta irriterad, gör problem/bråk från varje sak... Ugh! Så tråkigt att Adam måste uppleva någonting sådant istället för kärleksfullt och öppet förhållandet. 

N-paret är också mitt favorit, de passar ihop för 100%! 

Men Selmas överdriv-skojig beteende känns som ett hinder för normala relationer... Hoppas de kan hantera det. 

Hector verkar snällare, däremot Magnus mer strikt och bossigt...

• BeBey

I alla fall är det jätteosäker framtid för Adam och Elsa, även om de har några lyckliga dagar... Jag tror inte att Elsa kan ändra eller slipa ner lite sin karaktär, hon visade sin inne så starkt förut, att det är säkert vad hon är för person. Och hon är problematisk. Hennes karaktär är som "den röd flaggen". Jag kunde inte lita henne... 

Samma sak med Magnus och Hector. Efter Magnus tal hos psykolog, är det säkert att deras framtid är bara att stanna som kompisar. 

Men jag ger någon chans till Selma och Andreas efter jag har tittat på den 5te episoden... 

• BeBey
    *rättad

I alla fall är det jätteosäker framtid för Adam och Elsa, även om de har några lyckliga dagar... Jag tror inte att Elsa kan ändra eller slipa ner lite sin karaktär, hon visade sin inne så starkt förut, att det är säkert vad hon är för person. Och hon är problematisk. Hennes karaktär är som "den röda flaggen". Jag skulle inte kunna lita henne... 

Samma sak med Magnus och Hector. Efter Magnus tal hos psykolog, är det säkert att deras framtid är bara att stanna som kompisar. 

Men jag ger någon chans till Selma och Andreas efter jag har tittat på den 5te episoden... 
  • BeBey

Jag är glad att Elsa blir snällare mot Adam.
    Men nu är det Magnus som skapar avvisande intryck. Varför är det så svårt för honom att förklara till Hector på snällt sätt att "Du är jättefin, intressant människan, men jag blev inte förälskad i dig, därför jag vill inte att prova förbättra relationer på romantiska sätt. Ja vill bara att vi stannar som bra kompisar" osv. 

Men istället för det, betar han sig ohyfsad. Han säger att han vill inte röra på honom, han känner inte fysisk attraktion... men bortser av det viktigaste förklaring, där Hector skulle inte bli anstöt. 

Obestämd

Svar på tråden Gift vid första ögonkastet 2024