Inlägg från: Anonym (Blomman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blomman)

Finns det något sätt att kontakta denna kille jag inte känner utan att verka creepy?

Ingen här vet hur han tänker om sådant. Vissa skulle ta det som en komplimang, andra tycka att det är creepy. 

• Anonym (Blomman)
    Anonym (Teresa) skrev 2024-10-25 10:25:20 följande:
    Vad kul att det gick så för er :) det enda jag tvekar över är att jag lagt namnet på minnet och sedan googlat namnet och hittat numret. Det är flera steg som jag får medge är lite "stalkervarning"
    Frågan är om det är värt det. Antagligen vill han inte ha kontakt med dig, men han kan inte veta om du är en stalker eller inte. Varför oroa honom?
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-10-25 10:36:08 följande:
    Kör hårt tycker jag. Du kommer verkligen ångra dig om du inte gör det och kommer säkert grubbla ihjäl dig. 
    Ta steget och var modig. 
    Om det är så att du gör det skulle det vara väldigt intressant att få höra hur det gått och går. Glad

Jag hade blivit väldigt smickrad och glad om någon gjorde det till mig fast man kanske inte är intresserad och har livspartner redan. Men som sagt helt olika från person till person.

Men kööööööör!!!
    Varför riskera att göra en annan människa obekväm och i värsta fall orolig för att han råkat ut för en äkta stalker? 
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-10-25 11:08:17 följande:
    Jag tycker definitivt inte är stalking. 
    Som sagts innan att man får ju avsluta med typ att är du ointresserad så ska jag självklart lämna dig ifred etc. 
    Men visst alla reagerar olika så klart. 
    Jag tycker inte heller det är stalking om TS backar direkt när han tackar nej. Men hur vet killen det?

Det handlar alltså inte om TS, vad hon vill osv. Utan om en kille som inte kan vara säker på TS avsikter. 
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-10-25 11:30:10 följande:
    Nej visst killen kan ju ta illa upp eller bli lite bekymrad av det. 
    Men man får väl vara lite egoistisk om man är nyfiken. 
    Det kan ju bli så otroligt bra att det leder till något underbart. 50/50 chans liksom.
    Jag hade hellre testat att gå tillbaka till butiken och prata med ägaren. Fråga om killen brukar leverera regelbundet, om han kommer tillbaka osv. Och då se till att vara i butiken. 
Svar på tråden Finns det något sätt att kontakta denna kille jag inte känner utan att verka creepy?