• Anonym (G)

Finns det något sätt att kontakta denna kille jag inte känner utan att verka creepy?

Det beror på individen du kontaktar.
    Och vem som kontaktar personen.

Är du väldigt attraktiv är chansen större att han tar det bra.

( Gäller såklart om du kontaktar honom 1 gång och accepterar ett nej. Är han inte intresserad hjälper inte att personen är attraktiv. ) 

• Anonym (G)
    Anonym (Teresa) skrev 2024-10-25 10:06:05 följande:
    Han har inte Facebook tyvärr :( så kan bara sms:a. Tyvärr är han nog ingen stammis på affären som dessutom ligger en bit från där jag bor
    Jag tycker du kan sms:a 1 gång. 
    Men givetvis inte kontakta honom mer om han inte svarar eller om han är inte intresserad.
  • Anonym (G)
    Anonym (Teresa) skrev 2024-10-25 10:16:17 följande:
    Haha nej såklårt inte. Jag är inte tokförälskad men uttråkad och nyfiken liksom.
    Man vet aldrig.
    Jag kontaktade min man efter att vi har träffats via jobb och pratat lite. 

Vi har varit gifta i 5 år nu och har 2 barn.

Men är killen inte intresserad tycker jag fortfarande det är bättre att veta än att fundera... 
  • Anonym (G)
    Anonym (Teresa) skrev 2024-10-25 10:25:20 följande:
    Vad kul att det gick så för er :) det enda jag tvekar över är att jag lagt namnet på minnet och sedan googlat namnet och hittat numret. Det är flera steg som jag får medge är lite "stalkervarning"
    Man vet aldrig. ;) 

Men givetvis är det skillnad att min man har presenterat sig och vi har pratat en längre stund. 
  • Anonym (G)
    Anonym (Blomman) skrev 2024-10-25 11:49:26 följande:
    Jag hade hellre testat att gå tillbaka till butiken och prata med ägaren. Fråga om killen brukar leverera regelbundet, om han kommer tillbaka osv. Och då se till att vara i butiken. 
    Det är även mer creepy än att skicka en sms tycker jag.
  • Anonym (G)

Om killen jobbar med att sälja / leverera böcker då kan TS ringa och fråga om en bok hon letar efter.

• Anonym (G)
    Anonym (Teresa) skrev 2024-10-25 12:00:05 följande:
    Inte det han jobbar med tyvärr. Men bra idé annars
    Synd.
  • Anonym (G)

Det vore intressant att veta hur många som svarar är män.

Människor är olika såklart , men män är oftast mindre rädda av att få endast 1 meddelande från en kvinna än tvärtom.

Svar på tråden Finns det något sätt att kontakta denna kille jag inte känner utan att verka creepy?