Inlägg från: Anonym (Fel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fel)

Dags att börja legalisera sexköp i Sverige nu när många ändå säljer sex på nätet?

Anonym (Kim) skrev 2024-10-24 20:13:09 följande:
    Vill man bara komma så har man sex med sigsjälv. Vill man vara intim med en annan människa så krävs det (såklart) att personen ifråga är lika intresserad och sugen. Sex är ingen rättighet. och varför skulle man ens vara intresserad av att ligga med någon som inte vill?? Onanera gör man med handen, inte med en annan människas kropp
    Och eftersom sex inte skulle vara en rättighet säger du och världen är inte rättvist det skulle då betyda att man har sex med andra som inte är attraherad av.

Knasigt att du tar själv upp om att världen ska inte vara rättvist och sedan räknar du inte med att det kan vridas åt andra hållet, till kvinnors nackdel. 
    Bättre att inte snacka överhuvudtaget om någon "rättvisa".
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Uuuuu) skrev 2024-10-24 20:37:52 följande:
    Ge exempel. 
    Många kvinnor vill kombinera sex och pengar, men det handlar inte då om prostitution utan snarare om förhållanden. 
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Kim) skrev 2024-10-24 20:13:09 följande:
    Vill man bara komma så har man sex med sigsjälv. Vill man vara intim med en annan människa så krävs det (såklart) att personen ifråga är lika intresserad och sugen. Sex är ingen rättighet. och varför skulle man ens vara intresserad av att ligga med någon som inte vill?? Onanera gör man med handen, inte med en annan människas kropp
    Du får förklara exakt du menar när du säger något och sedan säger att det som jag säger handlar om ingen rättighet men lagstiftningen är likadan när du säger någit om sex?!
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Kim) skrev 2024-10-24 20:17:56 följande:

Ja de flesta kvinnor tjänar pengar och njuter av ett sexliv. Men varför dessa två ska förenas är ett mysterium.

Men vi gör ett experiment! Ge en eskort 5000 kr rakt av. sen ger du henne valmöjligheten att ta pengarna och gå eller ha sex med dig om hon vill. Vad tror du hon väljer? 

Det är ingen rättighet heller till ett njutbart sexliv men du tillåter att du får påstå det utan att du hänvisar till någon ingen rättighet till sex. 
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Uuuuu) skrev 2024-10-24 20:43:49 följande:
    Okej. En garanti om man onanerar alltså.
    Men ingen har väl skrivit en garanti till sex med en annan människa?
    Var har det skrivits att man INTE får ha en egen åsikt om hur sexet ska se ut? 

Och återigen, anser du att sex , förtydligat, med en annan människa är en rättighet?
    Kim skrev först:Anonym (Kim) skrev 2024-10-24 20:04:44 följande:
    Folk får bestämma. Vill man ha sex så får man ha sex. Varför ska det finnas transaktion av pengar om det är frivilligt och nås aparter ör sugna på varandra? 
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Fel) skrev 2024-10-24 20:47:26 följande:
    Kim skrev först:Anonym (Kim) skrev 2024-10-24 20:04:44 följande:
    Folk får bestämma. Vill man ha sex så får man ha sex. Varför ska det finnas transaktion av pengar om det är frivilligt och nås aparter ör sugna på varandra? 
    Och då menade jag att sex är ingen automatiskt garanti. 
    Att onanera är inte att ha sex. 
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Uuuuu) skrev 2024-10-24 20:47:52 följande:
    Nej, svara nu på frågan.
    Kvinnor som vill  ta droger och/ eller tvingas för att sedan ändra sig?
    Inte för dessa anledningar
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Uuuuu) skrev 2024-10-24 20:43:49 följande:
    Okej. En garanti om man onanerar alltså.
    Men ingen har väl skrivit en garanti till sex med en annan människa?
    Var har det skrivits att man INTE får ha en egen åsikt om hur sexet ska se ut? 

Och återigen, anser du att sex , förtydligat, med en annan människa är en rättighet?
    Hen försöker låtsas som det handlar om ingen rättighet till sex. 
    Att när hen säger hur sex ska se ut så säger inte hen något om ingen rättighet till sex men när jag skriver något. 
    Om man ska gå efter "ingen rättighet till sex" så ingår inte det att man har sex med någon man tycker om och att man är sugen.
  • Anonym (Fel)
    Anonym (H) skrev 2024-10-24 19:44:56 följande:

Här är några tips: Gå i terapi, se över dina kvinnofientliga åsikter och din personlighet i övrigt, lägg tid på ditt yttre. Gör du allt det så lovar jag dig att du kan få ligga utan att behöva betala för det.

All sex handlar egentligen om en betalning. 
  • Anonym (Fel)
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-24 20:11:08 följande:
    Jag skulle inte uppmuntra min dotter att bli undersköterska, lokalvårdare, stensättare, målare eller nått annat. Det betyder inte att jag vill förbjuda det. 

Jag är för människans frihet att bestämma över sig själv. Både män och kvinnor. Alla som är myndiga. 
    Och det blir ologiskt att du i samma tråd överdrivet snackar om att man ska få bestämma över sin kropp och sedan påstår du att du är emot all former av prosit. 
Svar på tråden Dags att börja legalisera sexköp i Sverige nu när många ändå säljer sex på nätet?