Dags att börja legalisera sexköp i Sverige nu när många ändå säljer sex på nätet?
Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-24 23:11:52 följande:
Det är väldigt många unga kvinnor mellan 18-28 år som redan säljer sex frivilligt. På onlyfans och på xhamster, Xhamster har en live sida. Klickar du dig in där kan du hitta kvinnor som är över 18 år som sänder från sina sovrum eller vardagsrum. Där strippar de, visar brösten, visar fittan, pullar sig själva, smiskar sina rumpor, duschar, rakar sina underliv, trycker in dildosar i sig m.m. Beroende på vilken kvinna det är och vad hon sysslar med.
Där kan du välja kvinna efter land, ålder(18 som yngst), hudfärg, om de är håriga eller rakade m.m.
De här kvinnorna tjänar pengar på detta genom att folk(män och kvinnor) betalar för olika aktiviteter. Aktiviteterna kan vara allt från att chatta, eller att kvinnan ska utföra något sexuellt på beställning.
Jag har aldrig betalat och det skulle inte falla mig in. Men jag har tittat på det, när de strippar eller så. Du kan gå in där själv och se, kostar inget. Räcker att gå in på xhamster och sedan deras Live room. Där finns alla brudar. Tusentals brudar från Sverige, USA, Kina, Ryssland, Afrika.
Så de tar redan betalt för sex där. Där sitter kvinnor som annars pluggar på universitetet, kvinnor som jobbar osv. Sitter där som en rolig sysselsättning.