Meddelande borttaget
Inlägg från: Anonym (Jerry)
|
-
-
Det finns många manlig prostituerade. Tror du deras kunder är övervägnde kvinnor eller män?Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-24 20:03:14 följande:Nu utgår du från en feministisk och extremt inskränkt synvinkel.
Det finns både kvinnor och män som köper och säljer sex. Även om majoriteten av köparna är män, vilket beror på att män är kåtare överlag.
Finns kvinnor som vill köpa sex av andra kvinnor, eller kvinnor som vill köpa sex av män.
Låt folk få bestämma själva. -
Bevisligen finns det hurdana kvinnor?Anonym (Fel) skrev 2024-10-24 20:20:04 följande:Bevisligen finns det sådana kvinnor även om det inte kallas prostitution
-
Vad svamlar du om?Anonym (Fel) skrev 2024-10-24 20:24:40 följande:Pengar när det är på kvinnors villkor(förhållande)
Prostitution är när det är på mäns villkor(tillfälliga sexuella relationer -
Men du tror inte man tar skada av att sälja sex?Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-24 21:02:36 följande:Du drar egna slutsatser hämtade ur din stjärt. Jag har inte sagt så.
Jag sa att män och kvinnor som är myndiga ska få bestämma över vem de har sex med och varför de har sex med individen. -
Du är fortfarande ute och cyklar.Anonym (Fel) skrev 2024-10-24 20:28:03 följande:Många kvinnor vill att pengar ska avgöra vilken man de har sex med, fast på deras villkor.
Känslor plus pengar(förhållande) -
Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-25 10:31:40 följande:Det säljs inte lagligt på nätet, knark. Det är olagligt.
Sexuella tjänster via webkamera säls lagligt. Vi pratar om att köp av samlag också ska vara lagligt.Jag förstår inte logiken.
Det är lagligt att sälja sex, både irl och på nätet. Hur drar du in köp i detta, hur håller jämförelsen?
-
Varför drar du öht upp att sälja sex online?Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-25 22:54:24 följande:Det bör vara lagligt att köpa sex och sälja sex. Man förstör marknaden för säljare genom att bestraffa köparna.
Nej, jag tycker det är bra som det är. Köparna är inte utsatta och får ta risken. -
Vilka ökade krav tycker du ska följa för oss män om abort förbjuds?Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-26 10:34:22 följande:Nej. För det handlar om barnet, fostret, individen, själen. Hon har valt att ha samlag och får då som vuxen vara redig nog att inse riskerna som finns med samlag.