Anonym (Undran) skrev 2024-10-24 16:35:08 följande:
Ska jag skämmas? Det är ju inte jag som tagit sönder paketet. Paketet var så trasigt att företaget kontaktade mig efter att transportören kontaktat dem. Varför i hela friden ska jag skämmas?
Anonym (E) skrev 2024-10-24 15:46:03 följande:
Jag tror att du faktiskt att skyldig att tejpa ihop så att inte saker ramlar ur iaf, men det är vad jag tror, det känns logiskt
Det går inte, kort och gott. Det är kartong som är mjukt som papper numera.
För att man brukar försöka vara en bra medmänniska och hjälpa varandra, något har ju tydligen hänt med paketet men hur ska det transporteras en gång till om det är så sönder? Du vill ju bara göra det ännu svårare för transportören nu, men det kan ju också vara så att de faktiskt vägrar ta emot paketet i det skicket
Se om företaget kan skicka en ny returkartong, eller alternativt slå in hela paketet i en sopsäck och drar ihop så tight du kan och fäst etiketten på den