Inlägg från: Alexandra93 |Visa alla inlägg
  • Alexandra93

Bf juli 2025

Fick mitt 3+ idag, känns som ännu en milstolpe! 🙏🏼 v 4+6 idag och till skillnad från förra månaden när jag fick missfall så ökar testen som dem ska 😍
  • Alexandra93
    Anonym (Lyrka) skrev 2024-11-04 21:59:56 följande:
    Är du sugen på att starta en? Jag är nog inte rätt person att vara admin, men går gärna med i en mindre grupp. Vet att det var en som startade en grupp som man bara kunde bli medlem i genom att trycka på en länk och den länken var aktiv i x antal klick/timmar. man fick inte upp gruppen nä man sökte på Facebook. 

ja precis en som jag varit med i med tidigare barn!

Jag är nog inte rätt person för det 😅 har noll koll hur man gör och rätt virrig som människa 😅

• Alexandra93
    Emzor1 skrev 2024-11-04 18:57:51 följande:
    stort grattis, vad härligt att se❤️
    Kashmir89 skrev 2024-11-04 15:12:42 följande:
    åhhh vad härligt att höra <3 håller alla tummar jag kan för dig <3

Tack! ♥️

• Alexandra93
    Sofia10 skrev 2024-11-07 14:06:21 följande:

Hej,
    Grattis till alla <3

Jag plussade i tisdags. Är i V5+5 idag.Vårt första barn, jag är 21 år och min sambo 23år.

Blev gravid nu direkt efter ett missfall utan mens imellan. Fick missfall i vecka 5 då. Är så orolig att samma ska hända igen. Så fort jag känner att jag har molvärk tror jag att det är ett missfall på g igen. 

Jag håller tummarna.
    Läste i denna chatt att vissa bokat tidigt ulltraljud. Kollade i min kommun men inget jag hittar att man kan boka eller erbjuds.

Hej! Grattis till dig också! 

Skulle säga att jag är i exakt samma situation, fick missfall förra månaden i v 5+6 och blev gravid direkt utan mens imellan. Är nu i 5+2 och känner samma som dig att så fort jag får lite molvärk så tänker jag att nu skiter det sig... 

Jag har bokat tidigt ultraljud i v 8+0 i en annan stad för har inte heller någon privat klinik där jag bor. Har ca 50 min enkel väg dit och det får det vara värt känner jag! 

• Alexandra93

Var på ultraljud igår och fick se en liten böna med pickande hjärta! Så underbar känsla ♥️

• Alexandra93
    Popcorn1990 skrev 2024-11-26 09:56:43 följande:
    Åh så underbart!  Jag längtar som tusan till mitt. Har UL 20 december i v9.  ❤️

Vilken vecka är du i idag? 

Ja verkligen så härligt att få se! 

Är i v 9 😊

• Alexandra93
    Anonym (Första) skrev 2024-11-26 17:01:41 följande:

Mitt första ultraljud blir i v14. :( Varför får vissa här göra så tidigt? Är det olika beroende på Region? Hur ska jag orka vänta tills dess för att veta om min bebis mår bra :( Gick in i v10 idag.

Betalade själv för ett privat för att lugna min oro. Har första vanliga ultraljudet i v 13 😊
  • Alexandra93

Valde att inte göra KUB utan bara vanligt ultraljud, v 13+2 idag! Så underbart att få se bebis ♥️

• Alexandra93
    BF Juli Gravid

1/7 Newstory
    7/7 Alexandra93
    14/7 - Kashmir89

24/7 - Juliii86
    25/7 - Tredje gången gillt
  • Alexandra93
    Juliii86 skrev 2025-01-26 20:50:46 följande:
    Jag har fått tid den 27 februari 😊 

Är det någon som ska ta reda på kön? Vi har pratat om att vi vill veta vad det blir. 
    Ska på RUL den 10 februari och ska inte ta reda på kön. Gjorde det med dem två första och det var väl roligt på ett sätt men med tredje valde vi att inte veta och det var en speciel känsla att inte veta 😍
  • Alexandra93
    Juliii86 skrev 2025-01-27 22:19:33 följande:
    Då har inte så långt kvar till rul 🙂 Vad roligt att ni valt att inte då reda på det. Låter spännande! Vi tog reda på första barnet och nu väljer vi göra det nu också. Vi har så mycket flickkläder hemma och då vill vi veta om vi behöver sälja eller ha kvar det. 
    Ja då kan det vara bra att veta 😄
    Har tre tjejer så en hel del flickkläder här med 😂
    Har dock mycket neutralt i minsta storlekarna!
  • Alexandra93
    Juliii86 skrev 2025-01-28 10:21:35 följande:
    Ja, haha 😂 
    Jaha vad mysigt med tre flickor 😊 Det är ju bra att ha neutral. Det har inte jag 🤪 Har lovat syrran att jag ska dela med mig lite kläder. Jag har kläder som att öppna en secondhand butil 😂🙈
    Ja tror inte vi kan få pojkar så rätt inställd på en flicka till 😄 ja fast det är bara i 50-56 sen är det rosa och klänningar 😂
    ja men det är ju bra! 😊 
Svar på tråden Bf juli 2025