-
Förstår inte bara hur. Då måste vi ha blivit gravid i v1 :) skönt med fleridorina skrev 2024-10-29 08:40:23 följande:Jag tog cb med veckoindikator i 4+2 och fick 3+ :)
-
Ja det verkar stämma för dig :)Newstory skrev 2024-10-29 09:15:35 följande:Jag tog första digitala med veckoindikator 20/10 och då visade det gravid v.1-2 och senaste 27/10 och då visade det 2-3. Hade ÄL runt 10/10 så det verkar stämma överens med testen 😊
Jag hade äl den 9/10. Fick +3 igår v4+4 så den kändes lite mkt tyckte jag???? hade tänkt 2-3 veckor -
Skönt! Hoppas våra regnbågsbebisar får vara kvar nu ❤️Alexandra93 skrev 2024-10-29 22:22:08 följande:
Fick idag 2-3 på digitalt test och det känns som en milstolpe då det aldrig slog om från 1-2 förra månaden när jag fick missfall 🙏🏼😍
-
Grattis! Det låter helt normalt :)jasjasjas skrev 2024-10-30 00:03:23 följande:
Plussade i förrgår för första gången i mitt liv - ser mycket fram emot detta. Bf 4 juli :)
Men någon annan som har ont då och då längst nere på höger sida? Det rycker och drar lite då och då. Inte molande smärta (det har jag lite hela tiden, men inte alls farligt).
-
Tänkte bara påminna att det finns en Facebook sida nu 😊
-
Grattis!FrökenKiwi skrev 2024-10-30 08:45:24 följande:
Trodde aldrig jag skulle få skriva här men WOHO, jag har också plussat nu!!!
fick missfall i augusti förra året och kämpat med oregelbunden cykel sen dess. Kört med letrozol nu de senaste månaderna som fått cykel på banan och i måndags plussade jag!! BF runt 10 juli
tog ett till test idag och det är mycket starkare, så det bådar väl gott antar jag, men är fortfarande väldigt nojig över att det inte ska gå vägen den här gången heller.
mycket känslor. Men hej! Tagga bebis i juli hörni! 🥰🥰🥰
-
Hoppas du får ditt plus. Har du någon bakomliggande orsak till dina många cykler och har du någon kontakt med gyn för att försöka reglera de? Kan ju vara svårare att bli gravid om de blir för lång. Jag har tyvärr bara erfarenheten att jag inte haft några symtom de gånger jag plussat. De gånger jag haft symtom har det varit ett negativt test. Men det kan säkert variera mellan olika personer :)Mirre99 skrev 2024-10-30 20:50:27 följande:Vill tillägga att jag känner mig också yr emellanåt och yrsel var något jag kände tidigt innan jag mens plussade med mitt första barn
-
Kissnödig och trött skulle jag säga mina symtom är.
Har ni börjat få någon känsla över kön än?
Kanske tidigt fortfarande men med MA i Juli var jag 100% övertygad om flicka. Känslan just nu säger mig pojke. -
Sidan heter bf juli 2025
-
Nej vad tråkigt att höra. Har tänkt på dig.MaxiBrumma skrev 2024-11-03 07:25:43 följande:Hej och tack för omtanken!
Tyvärr började jag blöda i tisdags och blöder fortfarande, så har blödigt i 5 dagar nu. Känns tråkigt, men det är bara att blicka framåt😊♥️
Jag gjorde som sagt IVF och har blivit gravid alla 5 gånger som jag gjort det, men bara 1 har blivit en fullgången graviditet. Så jag verkar ha lätt att få missfall enkelt.. Är så tacksam för dom 2 barn jag har, men det tar såklart inte från besvikelsen att få återkommande missfall. Tar tacksamt emot tips om någon har😉
Önskar er alla lycka till i era graviditeter!!
Kan kännas långt kvar tills bebis är ute, men tjoff och snart är det sommar!
kram alla
Har inga tips att ge dig tyvärr. Tänker ni försöka igen? -
Jobbigt med illamående. Ska ni ta reda på kön?Båten skrev 2024-11-03 10:48:43 följande:
Mina symptom ökar för var dag men sen är det fjärde barnet så kroppen vet väl vad den ska göra 😅 Men fy för illamåendet, hade inte alls så här med de andra 🙈 Det blir bara värre för varje dag, jobbar på båt och aldrig varit sjösjuk men nu klarar jag inte av minsta rullning 😂. Min man tror på en flicka då det är så annorlunda start jämfört med de 3 andra (pojkar allihopa) men jag har ingen känsla alls. Jag är mer rädd för att det ska vara 2 pga min ålder och sen har vi många två äggs på min mors sida. Närmaste är min moster och morbror 🙈
Vi ska ta reda på det i v10 men är ju några veckor kvar dit.
Jag har inga symtom alls mer än jag måste kissa ofta.
Känner samma här. Säkert kommer det att vara två 😅 vi får se om några veckor ???? -
Den ska gå att söka på BF Juli 2025Emzor1 skrev 2024-11-03 20:38:13 följande:Antar att den är privat för jag hittar ingen? 😅
-
Den är privat.Alexandra93 skrev 2024-11-03 22:56:19 följande:
Hade det inte varit bättre med en privat grupp som man kan bli inbjuden i?
Vill inte gå med i en öppen fb grupp redan nu
-
Nej en gravid mage med bakrund av moln och himmel 😊Emzor1 skrev 2024-11-04 19:00:27 följande:Är det den med 8 medlemmar? rosa bakgrund och tecknad gravid kvinna som bild?
-
Hej! Vid 6 veckor skulle du haft rejält ont om du skulle vara gravid med en X graviditet så du kan förmodligen pusta ut. Om du får kraftig smärta tar du såklart kontakt med akuten :)Newstory skrev 2024-11-05 18:43:35 följande:
Hej allihopa! Hoppas ni mår bra i era graviditeter. Jag gick enligt appen in i vecka 6+0 alltså vecka 7?
Har sedan en tid tillbaka haft ömma bröst, är rejält svullen och uppblåst om magen, kissar ofta och illamåendet började för ett litet tag sedan men det är än så länge hanterbart 🥲 jag har också sen ungefär 1-2 veckor fått som stick/ värk en liten stund i nedre delen av buken men endast på höger sida. Ska göra tidigt ultraljud om ca 2 veckor, är lite orolig för att grav ev ska ha satts sig utanför livmodern. Har ni haft liknande symtom med värken tidigare, att det endast är ensidigt?
Hur mår ni? Vad har ni för symtom?
-
Bra att du kollar upp det. 😊Newstory skrev 2024-11-05 19:21:36 följande:
Det verkar inte riktigt stämma om man läser på om utomkvedshavandeskap på 1177. Där står det 5-6 veckor efter att ägget då fastnat.
Håller tummarna att allt är som det ska iaf 😊
Jag har fått informationen att det är vecka 5+0-6+6 som man har som mest ont.
Hoppas det inte är något