Bf juli 2025
Jag är gravid 4+3 med vårt allra första barn. Beräknad bf (enligt app) 1 juli. Det är så otroligt spännan! När berättar man för familjen?
Jag är gravid 4+3 med vårt allra första barn. Beräknad bf (enligt app) 1 juli. Det är så otroligt spännan! När berättar man för familjen?
Är i vecka 6+2 och mina symptom hittills är EXTREMT ömma och svullna bröst. Särskilt på morgonen, då måste jag hålla i dom. Har vad som känns som mensvärk 1 gång i veckan som väcker mig om natten. Jag är trött, väldigt uppblåst. Men inget mer utöver det. Lite nervös över att jag inte mår illa. Antingen har jag tur? eller så har jag otur :(
Mitt första ultraljud blir i v14. :( Varför får vissa här göra så tidigt? Är det olika beroende på Region? Hur ska jag orka vänta tills dess för att veta om min bebis mår bra :( Gick in i v10 idag.
Nej, jag får ingenting! Har bara haft inskrivnings-möte i v 8 med information. Nästa grej blir ultraljud i v 14
vissa har svarat att de betalat för tidigare ultraljud och det visste jag inte man kunde göra. Ska kolla upp det!
Jag har ju inga symtom förutom molvärk och ömma/tunga bröst. Uttryckte detta för min barnmorska men fick inte så mycket svar tillbaka.
Nu har jag bokat eget betalt ultraljud! redan på måndag nästa vecka! Tack för alla svaren!
Nu har jag bokat eget betalt ultraljud! redan på måndag nästa vecka! Tack för alla svaren!