• Juliii86

Bf juli 2025

Hej!
    Hoppar in här jag också!

Ja gjorde ett fryst återföring blastocyst den 7 nov och idag är det min testdag och jag fick positiva svar..testade med 4 olika märken 😂 Plus var det på alla. 

Jag är också i vecka 4+4 sa barnmorskan idag. Jag ska på vaginalt ultraljud den 16 December. Hoppas att man ser ett tickande hjärta. 

Min förra graviditet så kände jag mig jätte dålig. Jag gick runt och var illamående konstant och spydde en del men idag känner jag inte alls illamående. Bara jätte hungrig och lite molandevärk samt ömma bröst, speciellt på natten till morgon. Annars mår jag prima. Lite konstigt faktiskt.

• Juliii86
    Anonym (Första) skrev 2024-11-26 17:01:41 följande:

Mitt första ultraljud blir i v14. :( Varför får vissa här göra så tidigt? Är det olika beroende på Region? Hur ska jag orka vänta tills dess för att veta om min bebis mår bra :( Gick in i v10 idag.

Oj vad länge du får vänta. Stackare 😕 och jag som trodde att jag får vänta länge. Är vecka 5+4 och har en tid den 16 December (8+3). Plussade förra tisdagen. 
  • Juliii86

Hur mår ni alla? Hoppas att ni mår bra. Själv har jag åkt på en jobbig förkylning inte nog med så har jag också en jobbig halsbränna. Idag är jag i vecka 7 (6+2). Jag har svårt att njuta av graviditeten då jag tycker det är jobbigt att inte veta om allt är ok med lilla pyret i magen. 

• Juliii86
    MammaIda00 skrev 2024-12-01 14:35:03 följande:
    Mår helt okej. fick rosa flytningar igårkväll så trodde det var missfall men sen har det inte kommit nått mer under natten eller resten av dagen idag. Är i v 6+3
    Usch vad jobbigt 😕 Tur att det inte har kommit något mer. Hoppas att det var något tillfälligt. När ska du ha vul? 
  • Juliii86
    MammaIda00 skrev 2024-12-01 17:58:23 följande:
    Försökt ringa barnmorska henne förra veckan för att skriva in mig men det finns inga tider. Så tveksamt om det ens kommer bli något vul.
    Vad tråkigt att höra att det inte finns några tider. Jag förstår att du känner så. Jag hoppas att det går vägen. Finns det ingen privat mottagning som du kan fråga? Det är ju inte kul gå runt och vara orolig 😕 
  • Juliii86
    Anonym (Vinterfågeln) skrev 2024-12-02 13:18:24 följande:

Hej, så kul att hitta den här tråden 😊 Jag är i vecka 6 efter min tredje ivf och första gången av dessa som jag fått plus. Känns så jobbigt med den här väntan för att se hur det kommer gå. Har varit gravid en gång tidigare men det var för över 10 år sen och då slutade det i MA. Trots att det var längesen så känns det svårt att tänka att detta kommer gå bra. Men jag gör mitt bästa 😊

Hej! 
    Vad roligt att det tog sig! Jag har gjort nyligen ett fryst återföring. En blastocyst som legat i frysen i 7 år. Gjorde min första ivf 2016 och på andra försöket kom min dotter. Jag förstår dig helt. Den eviga väntan på att få se om allt står rätt till. Jag har funderat på köpa cb digitalt för att se om det slår över till 3+ men jag har ångrat mig snabbt och tänkt att det är bara några få veckor kvar, håll ut!! 😂
  • Juliii86
    Anonym (Första) skrev 2024-12-02 15:38:28 följande:
    Då hoppar jag ur tråden. Uteblivet missfall, har burit mitt döda embryo i en månad tydligen. Lycka till alla andra <3
    Jag beklagar verkligen Rynkar på näsan {#emotions_dlg.flower}
  • Juliii86
    Diklofenak skrev 2024-12-03 22:41:23 följande:

Hur går det för er? Var ett tag sedan jag hängde här senast, har hunnit fram till 9+0 imorgon och ska då träffa barnmorskan. Mår fortfarande uselt men illamåendet är inte sämre iaf. Inte berättat för någon annan än min man änk, fasar lite för att berätta för min mamma och min chef. Lite jobbigt också med bm imorgon..hade henne förra graviditeten och det var liksom inte längesen sist Foten i munnen

Jag mår inte alls bra. Vi misstänker vi i familjen blivit smittade av mykoplasma. Har svårt att äta, mår illa, har en jobbig mensvärk som kommer och går. Väldigt yr då jag äter dåligt och blir snabbt trött men jag försöker trycka in mig mat ändå. Det går sakta men jag får in mig det. Det har varit en tuffa dagar och jag hoppas att lilla pyret i magen mår bra 😕 Är i vecka 7 (6+5)
Svar på tråden Bf juli 2025