• h4llon1

Bf juli 2025

Hoppar in här, äntligen! 

Plussade extremt svagt i onsdags, tog ett tidigt på torsdagen sen istället som var väldigt tydligt! Nu är jag i testfasen där jag testar varje dag för att se stegring haha! Och det gör jag, om än kanske inte riktigt så mycket som jag hade velat? Vill ju ha ett supertydligt streck på vanliga stickor också! (Dock har jag graviditetskollens och de verkar inte vara helt 100 när jag läst andra som skrivit om dem). 

Idag har jag iallafall pratat med bm och allt dedär, beställt ett digitalt jag ska ta efter jobbet, inte vågat göra det ännu men nu är det dags haha! 

Långt inlägg, men enl app (inte alls säkert pga oregelbunden cykel) så är jag i 5+0 bf 14/7. Om det går vägen denna gång kommer jag dock ligga på om tidigare igångsättning pga graviditetshypertoni förra gången

• h4llon1
    Emzor1 skrev 2024-11-11 19:54:07 följande:
    Grattis! 🤩 Jag har precis kommit ur testfasen men vill ändå köra ett sista veckoindikator för att få se 3+, ska dock vänta en vecka till 😅

Hoppas det är okej att jag frågar, men vad är graviditetshypertoni?

Tack detsamma!
    Tog ett med veckor igår och fick 1-2, blev nojig först för jag tänker de borde visa mer. Men jag kan faktiskt ha haft äl så sent som 29-30/10 så de är nog ändå rimligt. Plus att jag ej tog de med morgonurin 😅 
    så var tvungen o ta en sticka idag också, haha! och den var bra mycket starkare än i föregår o även gårdagens! 

graviditetshypertoni är när man får högt blodtryck i slutet av grav! mitt stegrade även sen några timmar efter fl

• h4llon1
    Anonym (Ändå hoppfull) skrev 2024-11-15 08:56:58 följande:

Jag fortsätter testa rätt svagt på killens tester. Det var lite starkare idag (bim+3) tyckte jag innan det torkade.. men tog ett digitalt bara för att se om det hänt något. den har i alla fall ökat till 2-3v från 1-2 som jag tog i lördags. Så känner hopp ändå att det ändå ökar där. Men så här ser mina tester ut kring vad jag tror är bim I alla fall. Men känns rimligt från när jag hade mens och när jag hade lite ägglossningssmärtor. Håller hoppet uppe Hjärta

Här är mina från graviditetskollen. Blev starka väldigt sent haha 😅 men har oregelbunden cykel så både äl och bim kan diffa med 5-6 dagar så svårt o veta om de faktiskt är svaga eller om de första egentligen är tagna ?innan? bim pga så oregelbunden cykel 
  • h4llon1
    Anonym (Ändå hoppfull) skrev 2024-11-15 20:04:54 följande:
    Asså kan inte du skicka ditt ?LOT-nummer??  Är så nyfiken om vi har fått samma batch. Tester brukar ju vara lite starkare än sådär alltså. av de gånger jag varit gravid och testat med samma tester så har de aldrig varit så här svaga som vid bim. som både du och jag har. Haha! Tror fan på att testerna är knepiga. vore ju sjukt om vi har samma batch.. 😂
    Haha ja - 2402140101 
    Tog de sista jag hade idag bara för att jaaaa en är nojig när symptomen svajar haha. Men de verkar inte bli starkare än de senaste jag tog så de är nog max på teststrecken 😅
  • h4llon1
    Kashmir89 skrev 2024-11-19 10:30:57 följande:
    Jag har exakt samma batch.. mina blev inte heller starka ju 😅 skönt att det är batchen det är fel på och inte mig
    Skönt att höra att vi är fler, uppenbarligen något knasigt med den batchen haha!
Svar på tråden Bf juli 2025