Bf juli 2025
Alltså.. mina två graviditeter som gått bra har ökat fint varje dag med testlagret eller graviditetskollens tester. Min första graviditet tog jag en sticka och ett digitalt test och var nöjd med det. Då visade det sig vara utomkvedshavandeskap och sen dess har jag tagit fler test när jag varit gravid. Nu tycker jag inte kollens tester ökar alls sen jag plussade första gången. Kanske något i styrka men det har ändå gått 4 dagar sen första pluset. Tog ett clearblue snabb i samma urin som denna sticka och den var betydligt starkare upplever jag i verkligheten. Har dock inget sånt att jämföra med. Tog digitalt i lördags och har ett kvar. Tänkte ta det om någon vecka för att se hur det ser ut. Men börjar fundera på om jag fått en dålig batch med kollen stickor denna omgång som inte har så mycket färg? Någon som varit med om samma? Har VUL om 2 veckor men känns jävligt långt kvar tills dess. Ska till BM imorgon och tänkte nog be om blodprov.. orkar inte att man ska vara så nojig men jag vill ju inte tro att jag är gravid om jag fått ett MA typ. Långt inlägg men någon som ökat dåligt på billiga stickor och sen fått bekräftat på något annat sätt att det ökar?