• Emmy94

Bf juli 2025

Gravid v 7 eller 8 nu, ska på inskrivningsamtal hos mvc nu på fredag så vet inte riktigt BF datum än men enligt mina beräknar runt 1 juli 🙂

Har dock börjat oroa mig för missfall, inget som hänt eller så men oron finns där... någon som känner samma ? 

• Emmy94
    Kashmir89 skrev 2024-11-13 08:36:51 följande:

Jag är konstant orolig.. haft mf innan och även om jag har massa olika symtom så tolkar jag minsta lilla förändring som det är ett mf pågång. 

har fått bil till nästa tisdag men känner bara att ja men graviditeten ska ju stans tills dess och sen kommer jag säkert när jag är där få reda på att pyret dött :(

Men fy vad jobbigt för dig, vilken vecka är du i ? 
    Jag har aldrig haft missfall, men har en dotter sen tidigare och när jag var gravid med henne mådde jag illa och var trött hela tiden, känner knappt något nu inget illamående, lite trött och ömma bröst thats it. 
    Är det VUL du ska göra på tisdag?
  • Emmy94
    Kashmir89 skrev 2024-11-13 11:39:43 följande:
    förstår dig men försökt tänka positivt även om jag själv inte kan det <3
    Vi båda får försöka tänka posetivt trots att det är svårt. Och du som har MF i bagaget med, vart bor du någonstans om jag får fråga ?  Lycka till på VUL! Vi kan väl följas åt ? Alltid kul o prata med någon i "samma" situation 🙏
Svar på tråden Bf juli 2025