• Emlan93

Bf juli 2025

Hej på er, jag hoppar in här!

Jag har fått ett plus idag och jag är i chock. Jag har inte berättat för någon ännu, vet inte hur jag ska kunna vänta att berätta för mannen ikväll haha. 

ÄL +10, Bim-3 så supertidigt. BF 25/7-25. Jag har haft en fullgången graviditet tidigare som ledde till våra tvillingar som är födda dec-21. Så blir andra graviditeten med tredje barnet om allt går som det ska. Har dock haft tidigt missfall i v.6 tidigare så väl medveten att mycket kan hända men försöker bara ta in detta just nu och finna lugn. Man kan ju inte påverka det ändå, även om det är lättare sagt än gjort.

Så kul att få följa såhär. Det gjorde jag även sist -21 och det var så fint att ha denna gruppen och kunna stötta varandra. 

Jag som alltid drömt om en sommarebebis!! Förstår inte 🥹 Gick ju sådär sisst men lika glad för mina tomtenissar som kom då såklart ändå. ❤️

• Emlan93
    Kashmir89 skrev 2024-11-11 11:32:30 följande:

Grattis Emlan och välkommen hit. Vi hoppas på det bästa för os alla <3

Tack snälla ☺️ grattis till dig med! 
    Anonym (En till) skrev 2024-11-11 12:44:31 följande:
    Känner igen dig från BIM - trådarna 😍 stort grattis! Vi verkar få samma BF! Lite olika från app till app, men 24/25 juli verkar det bli 😍 tredje barnet här med, har två små guldklimpar födda maj 20 och nov 21! så spännande
    ja hej!! Känner igen dig med.  Alltså BF, jag förstår inte!! Känns som jag drömmer! När plussa du???
    tack snälla och grattis till dig!! så kul att våra barn är ju precis i samma ålder ☺️ så så spännande! Snart ska jag få berätta för mannen. Skönt att jag kunnat skriva här iallafall. ensamt att inte dela en sådan här sak direkt 😅 
  • Emlan93
    Anonym (En till) skrev 2024-11-11 16:33:48 följande:
    Känns helt overkligt 😍😍😍 jag plussade svagt i fredags (ÄL+9) som sen eskalerade jättemycket redan till dagen efter!!! Ja verkligen! Ska bli så kul att se min lilla 21a som storasyskon 😍
    åh du har inte berättat än!! Vilken kväll du kommer få! Jag höll mig hela helgen för mannen. Det var olidligt men samtidigt roligt att ruva på en sån hemlighet ett par dagar hihi 

Så roligt!! 😍😍😍 Åh jag har inga mer test hemma, råkade ju förstöra ett igår också i adrenalinpåslaget. Men beställt hem två till clearblue med veckoindikator. Tänker jag ska ta ett i slutet av helgen och ett till veckan efter om inget annat hänt innan dess 😅

haha, det blev en spännande kväll! Två i chock, får ge det lite tid att smälta in. Men han började redan titta bilar och hus 😅. Det kommer bli bra.

Men hur kunde du hålla dig en hel helg? Grymt jobbat!! Jag kände att en arbetsdag var galen! Men roligt att bära runt på en sådan liten hemlighet själv ja 😍 Har ni funderat länge på en trea? ☺️

• Emlan93
    Emzor1 skrev 2024-11-11 19:47:01 följande:
    Stort grattis!🤩
    Tack snälla!! Och grattis till dig med! 😍
  • Emlan93
    viljaa skrev 2024-11-12 13:05:36 följande:
    Åh ja haha vad kul med bilar och hus!!! exakt den resan gjorde vi när vi gick från ett till två barn 😂 vi har velat ha en trea länge men det har inte passat så bra förrän nu och nu tog det sig ÄNTLIGEN på fjärde försöket haha. Ni då?

haha jag vet ärligt talat inte hur jag lyckades med det, väldigt olikt mig egentligen 😂
    Haha ja! sisst fick vi byta båda bilarna då vi inte räknat med tvillingar. Nu behöver huset bytas, bilarna kan bli tight men finns iallafall chans att bli kvar ändå 😂

Samma här!! Asså, min dröm har alltid varit tre. Sen fick vi våra älsklingar och rent praktiskt har det typ inte känts möjligt för än nu, fast ibland knappt att vi räcker till ändå hehe. Så ja, går allt som det ska blir ju detta verkligen en spännande utmaning ;)

asså också plus på 4:e försöket. Jag tycker min mens har ändrad helt i karaktär så nu var jag nästan beredd på att jag inte alla skulle kunna bli gravid (Analyserar sönder allt).
  • Emlan93

Så kul att se att det ramlar in fler här :). Håller tummarna för oss alla! ❤️

Någon mer som haft lite rosa i flytningarna runt bim? upptäckte ibland när jag torkade mig, Jag hade det 1-2 dagar men verkar ha slutat nu. Blev ju dock nervös för min allra första graviditet blev ett tidigt missfall började med bruna flytningar som gick över till rosa innan jag började blöda. 

Tog ett nytt digitalt nu på kvällen och då visade det en stegring till 2-3 veckor istället för 1-2 som det stod i måndags. Så då blir man ju lite glad iallafall ???? 

man analyserar ju allt, för två dagar sen var mina bröst rätt spända men nu är de mer mjuka men lite ömma ändå. Denna oro och alla tankar ❤️

• Emlan93
    Kashmir89 skrev 2024-11-14 20:24:06 följande:
    Jag hade en liten liten blödning med klarrött blod på bim sen slutade den efter en halv dag helt. Tror det kallas implementering blödning eller något liknande ord 😅

håller tummarna för dig ♥️♥️
    Åh! Ja jag hoppas på det! Jag försöker ändå tänka att jag inte kan göra något ändå. Men hoppas ju såklart att det ska gå bra ändå ❤️❤️ tack!!

vilken vecka är du i nu?

jag är i v3+6 idag enligt NC ☺️ allt är väldigt nytt, har bara vetat i 3 dagar typ, kanske börjar sjunka in lite nu.
Svar på tråden Bf juli 2025