Inlägg från: Anonym (En till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En till)

Bf juli 2025

Hej hej! 

plussade i helgen med tredje barnet, så glad! BF 24 juli. ska bli kul att följas åt.

• Anonym (En till)
    Emlan93 skrev 2024-11-11 11:09:14 följande:

Hej på er, jag hoppar in här!

Jag har fått ett plus idag och jag är i chock. Jag har inte berättat för någon ännu, vet inte hur jag ska kunna vänta att berätta för mannen ikväll haha. 

ÄL +10, Bim-3 så supertidigt. BF 25/7-25. Jag har haft en fullgången graviditet tidigare som ledde till våra tvillingar som är födda dec-21. Så blir andra graviditeten med tredje barnet om allt går som det ska. Har dock haft tidigt missfall i v.6 tidigare så väl medveten att mycket kan hända men försöker bara ta in detta just nu och finna lugn. Man kan ju inte påverka det ändå, även om det är lättare sagt än gjort.

Så kul att få följa såhär. Det gjorde jag även sist -21 och det var så fint att ha denna gruppen och kunna stötta varandra. 

Jag som alltid drömt om en sommarebebis!! Förstår inte 🥹 Gick ju sådär sisst men lika glad för mina tomtenissar som kom då såklart ändå. ❤️

Känner igen dig från BIM - trådarna 😍 stort grattis! Vi verkar få samma BF! Lite olika från app till app, men 24/25 juli verkar det bli 😍 tredje barnet här med, har två små guldklimpar födda maj 20 och nov 21! så spännande
  • Anonym (En till)
    Emlan93 skrev 2024-11-11 15:59:22 följande:
    Tack snälla ☺️ grattis till dig med! 
    Anonym (En till) skrev 2024-11-11 12:44:31 följande:
    Känner igen dig från BIM - trådarna 😍 stort grattis! Vi verkar få samma BF! Lite olika från app till app, men 24/25 juli verkar det bli 😍 tredje barnet här med, har två små guldklimpar födda maj 20 och nov 21! så spännande
    ja hej!! Känner igen dig med.  Alltså BF, jag förstår inte!! Känns som jag drömmer! När plussa du???
    tack snälla och grattis till dig!! så kul att våra barn är ju precis i samma ålder ☺️ så så spännande! Snart ska jag få berätta för mannen. Skönt att jag kunnat skriva här iallafall. ensamt att inte dela en sådan här sak direkt 😅 
    Känns helt overkligt 😍😍😍 jag plussade svagt i fredags (ÄL+9) som sen eskalerade jättemycket redan till dagen efter!!! Ja verkligen! Ska bli så kul att se min lilla 21a som storasyskon 😍
    åh du har inte berättat än!! Vilken kväll du kommer få! Jag höll mig hela helgen för mannen. Det var olidligt men samtidigt roligt att ruva på en sån hemlighet ett par dagar hihi 
  • Anonym (En till)
    Anonym (Lyrka) skrev 2024-11-12 12:15:59 följande:

Grattis till alla som har plussat!
    jag skrev i tråden i början men har inte varit så aktiv det senaste. Är sååå orolig. Har absolut INGA symtom - är det bara jag eller någon mer som upplever det? Hade lite molvärk i början, men inga ömma bröst eller illamående. bör vara i 7+1 idag. Börjar bly psykiskt jobbigt nu. Med mitt första barn var jag illamående och hade ömma bröst, minns dock inte riktigt i vilken vecka det började i. hjälp!

Jag har typ inga symtom heller. Har varit rättså symtomlöst i alla mina graviditeter och de tidigare har gått bra ❤️
  • Anonym (En till)
    MammaIda00 skrev 2024-11-14 10:53:31 följande:

Är idag i vecka 5 (4+0) och har absolut inga symtom. Minns inte hur det var med första barnet om jag har symtom så tidigt. När kom era symtom? Är så orolig för missfall?

Jag är precis lika långt gången (4+0) och har heller inga symptom alls förutom stegrande graviditetstest. Har haft rätt enkla graviditeter innan också och fått levande barn så försöker vila i det ❤️
  • Anonym (En till)

Har en svidande känsla i underlivet och ökad kissnödighet. Någon som känt samma? Är bara i v5 så känns orimligt tidigt 

Svar på tråden Bf juli 2025