Bf juli 2025
Jag hoppar också in här! BF 12 Juli.. hade missfall förra månaden men denna gången hoppas jag på att fröet vill stanna kvar <3
Jag hoppar också in här! BF 12 Juli.. hade missfall förra månaden men denna gången hoppas jag på att fröet vill stanna kvar <3
Är så länge vad jävligt ont i brösten och extremt trött..
Kissnödig och trött skulle jag säga mina symtom är.
Har ni börjat få någon känsla över kön än?
Kanske tidigt fortfarande men med MA i Juli var jag 100% övertygad om flicka. Känslan just nu säger mig pojke.
Kissnödig och trött skulle jag säga mina symtom är.
Har ni börjat få någon känsla över kön än?
Kanske tidigt fortfarande men med MA i Juli var jag 100% övertygad om flicka. Känslan just nu säger mig pojke.
Grattis till era plus!
Hoppar in här, var förvirrad då jag inte såg mina inlägg eller fick notiser.....men det finns tydligen två trådar med "BF juli 2025"
5+0 idag, illamåendet är påtagligt men värsta är helt klart tröttheten, hur mår ni andra?
Grattis <3
jag är i v4+4 och jag är kissignödig, ont i brösten, växtvär/mensvärk, illamående som kommer och går samt att jag är så jäkla trött..
Grattis Emlan och välkommen hit. Vi hoppas på det bästa för os alla <3
Hej på er, jag hoppar in här!
Jag har fått ett plus idag och jag är i chock. Jag har inte berättat för någon ännu, vet inte hur jag ska kunna vänta att berätta för mannen ikväll haha.
ÄL +10, Bim-3 så supertidigt. BF 25/7-25. Jag har haft en fullgången graviditet tidigare som ledde till våra tvillingar som är födda dec-21. Så blir andra graviditeten med tredje barnet om allt går som det ska. Har dock haft tidigt missfall i v.6 tidigare så väl medveten att mycket kan hända men försöker bara ta in detta just nu och finna lugn. Man kan ju inte påverka det ändå, även om det är lättare sagt än gjort.
Så kul att få följa såhär. Det gjorde jag även sist -21 och det var så fint att ha denna gruppen och kunna stötta varandra.
Jag som alltid drömt om en sommarebebis!! Förstår inte 🥹 Gick ju sådär sisst men lika glad för mina tomtenissar som kom då såklart ändå. ❤️
Hej, hoppar av tråden, grattisar i massor till alla som fick/fått pluss på stickorna. Fick tyvärr missfall i Torsdags, känslorna är all over the place och det känns helt sjukt konstigt att sörja såhär något man inte fått se och känna på. 💔 Blir nog till människa snart igen men just nu känns det nog bara taskit och hämskt...
nej vad tråkigt att höra men jag hoppas att det går snabbt för dig att bli gravid på nytt. För mig tog det sig direkt efter ett missfall så hoppas på samma för dig om det är vad du själv vill <3
massa kramar
Hej hej!
plussade i helgen med tredje barnet, så glad! BF 24 juli. ska bli kul att följas åt.
Gravid v 7 eller 8 nu, ska på inskrivningsamtal hos mvc nu på fredag så vet inte riktigt BF datum än men enligt mina beräknar runt 1 juli 🙂
Har dock börjat oroa mig för missfall, inget som hänt eller så men oron finns där... någon som känner samma ?
Jag är konstant orolig.. haft mf innan och även om jag har massa olika symtom så tolkar jag minsta lilla förändring som det är ett mf pågång.
har fått bil till nästa tisdag men känner bara att ja men graviditeten ska ju stans tills dess och sen kommer jag säkert när jag är där få reda på att pyret dött :(
Kommer vara i 6+3 när jag ska göra VUL.
Nu är jag i 5+4.. jag mår illa till och från under dagen.. trött, ont i huvudet, till och från har jag extremt ont i livmodern och ut i ljumskarna.. kissar hela tiden känns det som och allt smakar annorlunda. min bröst har gjort ont sen ägglossningen och mer flygningar men trots allt detta så skulle någon av symtomen försvinna för en stund och en flytning komma samtidigt så är jag 200% säker på att nu fick jag missfall..
Teststickorna kan inte bli starkare så kan inte fortsätta testa heller plus att det stressar mig också så vill inte testa längre heller..
orkar inte mer
Gravid v 7 eller 8 nu, ska på inskrivningsamtal hos mvc nu på fredag så vet inte riktigt BF datum än men enligt mina beräknar runt 1 juli 🙂
Har dock börjat oroa mig för missfall, inget som hänt eller så men oron finns där... någon som känner samma ?
Hej Nellanova och ändå hoppfull!!
Ville bara säga att jag hade så svaga tester i början men nu igår på +11 så blev det superstarkt. Så alla testar nog olika starkt. i september hade jag ett missfall och gå gick testerna från medelstarka till svaga sen några dagar senare blev det missfall.. så håll hoppet uppe och testa bara med morgonrutiner för att få ett ?rätt? svar på stegringen.
på + 6 så fick jag positivt 3+ på clearblue digital
Så kul att se att det ramlar in fler här :). Håller tummarna för oss alla! ❤️
Någon mer som haft lite rosa i flytningarna runt bim? upptäckte ibland när jag torkade mig, Jag hade det 1-2 dagar men verkar ha slutat nu. Blev ju dock nervös för min allra första graviditet blev ett tidigt missfall började med bruna flytningar som gick över till rosa innan jag började blöda.
Tog ett nytt digitalt nu på kvällen och då visade det en stegring till 2-3 veckor istället för 1-2 som det stod i måndags. Så då blir man ju lite glad iallafall ????
man analyserar ju allt, för två dagar sen var mina bröst rätt spända men nu är de mer mjuka men lite ömma ändå. Denna oro och alla tankar ❤️
Hej! Hoppar in här då jag plussade igår.
BF 30 juli. 😀