• Tom Araya

Smisk, vart går gränsen

Nils K skrev 2024-10-23 20:44:53 följande:
    Smisk, vart går gränsen

Jag o mitt ex separerade för 3 år sedan. Vi har haft en bra relation efter det, mest för att det fungerar bra med våra gemensamma barn. Kul tillsammans.  Vi chattade i våras som blev till en het sexchatt efter ett tag. (vi hade ett bra sexliv ). I chatten berättade mitt ex att hon  blivit inspirerad av Fifty shades of Grey..Hon berättade att hon läst boken och sett filmerna 3 gånger.. och hon tände oerhört på playroom scenerna ..  
    Nu har vi träffats ett par gånger där vi har wtt rollspel och jag Mr Grey..  jag har köpt en flogger och lärt mig  via Youtube att piska henne..  och hon kommer bara med floggern.  Jag är mest orolig att piska henne för hårt.. 
     Vart går gränsen? 

Ytterst går gränsen där hon sätter den, men du kan ju ha snävare gränser för dig själv.

Jag själv tänder inte på blåmärken, blod, sår e.t.c. så sådana resultat är för mig att gå för långt, även om hon inte sätter gränsen där.

"Hon" är i dessa fall den undergivna parten, det kan annars lika väl vara en han.
  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2024-10-23 21:30:35 följande:
    Ytterst går gränsen där hon sätter den, men du kan ju ha snävare gränser för dig själv.

Jag själv tänder inte på blåmärken, blod, sår e.t.c. så sådana resultat är för mig att gå för långt, även om hon inte sätter gränsen där.

"Hon" är i dessa fall den undergivna parten, det kan annars lika väl vara en han.
    Tillägg:
    Det kan finnas andra beaktningsvärda omständigheter som exempelvis hälsa eller lagstiftning som gör att man  har snävare gränser än vad den undergivne ytterst önskar.
Svar på tråden Smisk, vart går gränsen