• Anonym (Ja)

Är min sambo attraherad av henne?

Ja, de är attraherade av varandra, de flörtar och båda vet att den andra är intresserad. Han kommer att förneka det om du konfronterar honom, men så är det för du ser det ju själv. Kan du leva med att han vill ha någon annan och öppet visar det också, och att det är besvarat...? Litar du på att han kommer att vara trogen...?

• Anonym (Ja)
    Anonym (Vadskajaggöra) skrev 2024-10-23 16:52:15 följande:

vadå flörtar? Jag ser blickar mellan dom.. men inget pågående flirtande direkt? 

Ok, så du vet inte hur man flörtar med andra ord. Att utbyta blickar är en klassiker annars.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Vadskajaggöra) skrev 2024-10-23 17:24:29 följande:
    Jag vet hur man flirtar, och jag vet att dom kollar länge osv på varandra. men tänkte flirtande mer in action, kommentarer osv. Det gör dom inte..
    Och du har så klart 100 % koll på din sambos mobil...? Det finns många sätt att hålla kommunikationen hemlig. Om de är smarta så kommer de inte kommentera ett dugg bland andra människor. Nu när jag tänker efter så kan de redan ha gjort något till och med.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Em) skrev 2024-10-23 17:54:35 följande:
    Tror inte jag. Har de något bakom ryggen hade de spelat ointresserade när ts ser
    En del är inte så smarta att de fattar att sånt syns ;) 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Vadskajaggöra) skrev 2024-10-23 18:02:23 följande:

jag har inte kollat den men har sett när dom skrivit om barnen och det är bara vanligt.. alltså det ända jag sett är långa blickar och att han verkar blyg När dom ses. 

jo och att han gillar saker hon lägger ut på instagram..

Mm men det finns appar som man använder för annan slags kommunikation, om du förstår. Men visst, det måste inte vara så att det har gått längre än visat intresse. Hur som helst, de är uppenbart intresserade av varandra. Vad tänker du göra åt saken? Leva med det, konfrontera ena/båda (och räkna med förnekande), göra slut, något annat alternativ...? Förvarning: om du gör slut så bli inte ledsen när de "råkar" börja dejta sedan.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Vadskajaggöra) skrev 2024-10-23 18:59:03 följande:

men du tror alltså att de är så intresserade av varandra så att om jag skulle göra slut: så skulle dem börja dejta ?

Garanterat.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Vadskajaggöra) skrev 2024-10-24 08:09:07 följande:

så du tror dom skulle göra något om dom fick tillfälle att vara ensamma?

Nu var inte frågan ställd till mig men jag tror att om de vore singlar så skulle de ligga. Däremot kan ingen säga just nu om de skulle ligga även när de är i en relation, det beror på hur starka känslorna blir, hur dåliga relationerna är (i deras ögon), vilken moral de har osv osv.
Svar på tråden Är min sambo attraherad av henne?