Utnyttjad?
Hej, det är naturligt att känna väldigt mycket skuld o skam och klandra sig själv, när man har blivit utsatt för ett övergrepp.
Jag tycker att du ska berätta för din man och jag tycker också att du ska polisanmäla.
Du var ju ganska berusad och ett lätt offer, så vidrigt, av honom... han kommer fortsätta hitta flera offer och nästa gång kanske han går längre och det sker en våldtäkt.
Du han ju inte reagera och tänkte det bästa, att han vill väl ta med mig till dansgolvet, för och dansa på dansgolvet. Sen gick ju allt väldigt snabbt.
Sen att du inte gjorde något, direkt är ju på grund av chocken gissar jag, och sen är ju killen oftast starkare, så vad ska man göra..... om man som du är berusad och inte är tränad på självförsvar.... och killen flyger på direkt så himla äckligt... Han ska polisanmälas, hoppas att du kan hitta vittnen.
Han var ju iskall och sa sen att ni kan gå ut separat, så att du inte ska anmäla honom... att det inte skulle synas att ni var där samtidigt. Han kanske hade hoppats på att du var så pass full att du inte skulle kunna säga ifrån inne på toan....
Oavsett om anmälan skulle läggas ned eller om det blir rättegång... så är det bra ifall han blir anmäld igen, blir svårare för honom då och polisen lägger säkert mer tid då på utredningen, samla bevis och hitta vittnen etc.
Så du är absolut inte otrogen....man ska ju ha samtycke, inte dra in någon till en toalett o snabbt låsa dörren, antar att han blockerade dörren också.
Samla alla minnen och detaljer så bra du kan. Han kommer ju få svårt däremot att säga vad som hände för han ljuger.
Sen gå o prata med någon och prata med dina vänner och berätta, kanske fler tjejer som blivit utsatta för honom.....?