Inlägg från: Anonym (Agnes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Agnes)

Utnyttjad?

Vad gjorde du efteråt TS?

Berättade du för någon? Tänk på att många kan ha sett vad som hände, ni var precis vid dansgolvet. Även folk du känner. 

• Anonym (Agnes)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-10-22 08:29:07 följande:
    Det är ju det jag är rädd för... Även om jag inte vill stå ansvarig för vad som sen hände så tänker jag att det är lätt att säga att jag bjöd in till det. sen tycker jag inte att jag förtjänade det som hände efter oavsett om han tolkat mig som flörtig. Att dansa innebär verkligen inte att man vill ligga eller vara otrogen osv. Han vet att jag har barn och man.

Självklart ska man kunna dansa och flörta utan att vilja ha sex. 

Jag tänker att just pga det som föregick ofredandet lätt kan misstolkas av andra som såg er, så bör du berätta för din man. Sedan bör du fundera på ditt alkoholintag. 

• Anonym (Agnes)
    Anonym (Förlåt men) skrev 2024-10-26 12:08:00 följande:
    Är det någon i tråden som påstått att man har fritt tillträde till någons kropp för att man dansar?
    Läs inlägg 55.
  • Anonym (Agnes)
    Är det någon i tråden som påstått att man har fritt tillträde till någons kropp för att man dansar?
    Läs inlägg 55.
  • Anonym (Agnes)

Måste de som behöver påminnas vara här i tråden?

Att anmäla övergrepp ger en signal till omvärlden. Andra kvinnor kanske slipper denna man. Han kanske får sig en tankeställare. 

Svar på tråden Utnyttjad?