Utnyttjad?
Anonym (Ledsen) skrev 2024-10-21 23:29:47 följande:
Jag märker ju att det tolkas på väldigt många sätt. Vill göra klart att:
1: toaletten ligger i anslutning till dansgolvet
2: jag pratade med honom i grupp och dansade inte intimi utan typ sjöng med i låt texter Osv.
Sen tänker jag att man inte bara tar någons hand och drar in på toaletten utan man bör fråga eller få något slags samtycke. typ ?ska vi ligga?? Eller något.
lägger själv skuld på mig själv då jag borde reagerat snabbare men gick sjukt snabbt allt. Men inser ju av svaren här att det är bäst att inte prata med någon om det.
Självklart skulle du bara släppt hans hand så fort du märkte att ni inte var på väg till dansgolvet? Kanske till och med gjort en stor jävla scen där du gapar och skriker på honom och frågar vad fan han håller på med?! Varför gjorde du inte det? Du kan inte säga att du var full och rädd då du var i en offentlig miljö ju? Tro mig, jag har själv blivit våldtagen och förstår verkligen rädslan det innebär, men i en offentlig fucking miljö har du all möjlighet att påkalla uppmärksamhet. Vill absolut inte shamea dig, men jag anser ändå att åtminstone lite personligt ansvar måste man anses vara kapabel att ha. Annars kanske man inte bör gå ut på krogen alls. Tror åtminstone inte din kan har några sympatier för dig. Jag har själv hört liknande stories från ett tidigare förhållande ?Jag var full och hon nästintill tvingade mig att knulla henne på toaletten!?. Bullshit!