• Anonym (Rob)

Lönnfet dejt, dra öron åt sig?

De flesta blir fetare med åldern.  Så en som är fet från början kommer sannolikt att bli fetare.

Personligen hade jag aldrig dejtat någon över BMI 20.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Linn) skrev 2024-10-21 10:44:11 följande:
    Och män blir kortare med åldern så jag dejtar ingen under 185. Det är uteslutet. Min nuvarande är 188 och det är perfekt. 
    Du glömde att även du blir kortare. Så det jämnar ut sig. Förövrigt är det inte samma sak.  Vikten kan du påverka men längden går inte att påverka.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (M) skrev 2024-10-21 11:00:59 följande:
    Så bara för att man kan minska sin vikt för att attrahera andra så ska kvinnor acceptera korta män de inte attraheras av?

Vet du, även om du var 1, 85 så skulle din kvinnosyn och bittra personlighet göra det svårt gör dig att hitta någon. Men det kan du aldrig förstå. 
    Eh, varför skulle du vara bättre än mig?   Din mansyn är inte bättre om vi ska vara sån.  Då mannen inte kan påverka sin längd.
  • Anonym (Rob)
    Anonym skrev 2024-10-21 11:09:33 följande:
    Måste vara jobbigt att veta att det är kört, oavsett vad du gör.
    Såvida inte en liten knubbis med BMI 25 vill ha dig. {#emotions_dlg.flower}
    Problemet att jag vill inte ha en liten knubbis.
  • Anonym (Rob)

En fundering till TS.  Hur kunde du missa att dejten var fet!?   
    Hade hen ingen helkroppsbild?  Och du frågade inte efter en heller ?
    Eller var bilderna missvisande?

• Anonym (Rob)
    Anonym (Norr) skrev 2024-10-21 22:36:26 följande:
    Gamla bilder som såg smalare ut
    Det är väl en klassiker som kvinnor brukar ta till.  Bilder på när de var unga och smala...
  • Anonym (Rob)
    Agda90 skrev 2024-10-22 07:26:45 följande:
    Hellre en lång man med något vettigt innanför pannbenet än en kort och korkad.... 
    Så man är dum och korkad nu för att man är kort ?  Nice , attityd. 
    Skönt att du dras till rangliga Långben...
  • Anonym (Rob)
    Agda90 skrev 2024-10-22 09:06:29 följande:

Nej, man är dum och korkad när man har den typ av preferenser som du har om kvinnors yttre och gladeligen skulle se fler kvinnor undernärda och anorektiskt smala. Sen kommer du in en viss "förpackning".... 
    Min man må vara en långben men han når upp till högsta hyllan i köket utan pall och han älskar mig precis som jag är. 

Är något mer fel på min preferens än din ?

Jag skulle säga att det är betydligt bättre att ligga på nedre halvan av BMI skalan än att vara överviktig eller fet som de flesta kvinnor är idag.  

Det finns pallar annars...
    .
  • Anonym (Rob)
    Goneril skrev 2024-10-22 02:42:36 följande:
    Brukar du kräva skriftlig dokumentation, bevittnad av två personer? 
    Det syns direkt om någon ligger under BMI 20.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Donna) skrev 2024-10-22 11:21:22 följande:
    Mycket osexigt när mannen (kortisen) ber mig att sträcka mig när han inte når.

Nu fattar jag ju att du kommer att förneka det, men jag är helt säker på att dina anorexikrav kommer från att du är ovanligt kort själv.
    För det första har jag inga anorexia krav.  Man behöver inte ha anorexia för att vara lätt underviktig. Det räcker att inte äta för mycket och för mycket skräpmat.

För det andra är jag inte ovanligt kort.  173. 

För det tredje så är det vad jag tycker är attraktivt och det har inget med min egen längd att göra. Utan smal ses som attraktivt för att det är hälsosamt.
Svar på tråden Lönnfet dejt, dra öron åt sig?