• Anonym (Norr)

Lönnfet dejt, dra öron åt sig?

Kommer vikta öka på sikt? Huvva

• Svar på tråden Lönnfet dejt, dra öron åt sig?
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Norr) skrev 2024-10-20 16:50:46 följande:

Beror på åldern. Är han/hon 50 så får man ta det. Är det någon som är 22 så kommer det bli värre, så spring medan du är smal och orkar. 
  • Anonym (Rob)

De flesta blir fetare med åldern.  Så en som är fet från början kommer sannolikt att bli fetare.

Personligen hade jag aldrig dejtat någon över BMI 20.

• Anonym (M)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-21 10:34:20 följande:

De flesta blir fetare med åldern.  Så en som är fet från början kommer sannolikt att bli fetare.

Precis. Samma med längden, är han kort lär han aldrig bli längre. 

• Anonym (Linn)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-21 10:34:20 följande:

Och män blir kortare med åldern så jag dejtar ingen under 185. Det är uteslutet. Min nuvarande är 188 och det är perfekt. 
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Linn) skrev 2024-10-21 10:44:11 följande:
    Och män blir kortare med åldern så jag dejtar ingen under 185. Det är uteslutet. Min nuvarande är 188 och det är perfekt. 
    Du glömde att även du blir kortare. Så det jämnar ut sig. Förövrigt är det inte samma sak.  Vikten kan du påverka men längden går inte att påverka.
  • Anonym (M)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-21 10:49:11 följande:
    Du glömde att även du blir kortare. Så det jämnar ut sig. Förövrigt är det inte samma sak.  Vikten kan du påverka men längden går inte att påverka.
    Så bara för att man kan minska sin vikt för att attrahera andra så ska kvinnor acceptera korta män de inte attraheras av?

Vet du, även om du var 1, 85 så skulle din kvinnosyn och bittra personlighet göra det svårt gör dig att hitta någon. Men det kan du aldrig förstå. 
  • Anonym (Rob)
    Anonym (M) skrev 2024-10-21 11:00:59 följande:
    Så bara för att man kan minska sin vikt för att attrahera andra så ska kvinnor acceptera korta män de inte attraheras av?

Vet du, även om du var 1, 85 så skulle din kvinnosyn och bittra personlighet göra det svårt gör dig att hitta någon. Men det kan du aldrig förstå. 
    Eh, varför skulle du vara bättre än mig?   Din mansyn är inte bättre om vi ska vara sån.  Då mannen inte kan påverka sin längd.
  • Mandel
    Nej, men har man en otrevlig personlighet spelar det ingen roll om man är kort eller smal.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mandel
    Anonym (Norr) skrev 2024-10-20 16:50:46 följande:

Beror på orsaken.

Kan bara tala för mig själv och när jag är uttråkad och lider av sexbrist äter jag mer. Så med rätt partner skulle jag inte vara vare sig uttråkad eller lida av sexbrist och således heller inte äta en massa...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym
    Måste vara jobbigt att veta att det är kört, oavsett vad du gör.
    Såvida inte en liten knubbis med BMI 25 vill ha dig. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Lönnfet dejt, dra öron åt sig?