Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Varför medger inte män att de gillar äldre kvinnor?

Jag uppfattar det som att många yngre män har nån sorts fetisch för äldre kvinnor, tyvärr. Är själv tillsammans med en 11 år yngre man som jag älskar väldigt mycket, men nog tror jag att han har vissa mommy-ishues?

• felicityporter
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-20 00:10:53 följande:
    Hellre en söt och vacker kvinna som är 55-60 år än en 25 åring som är ful och äcklig. 

Men hellre en snygg 25 åring än en snygg 60 åring. 

Gamla kvinnor har väl också slappare fittor? Har aldrig haft sex med någon över 35 år. 
    Kan garantera dig att det inte är någon skillnad o slapphet. 😆😆😆
  • felicityporter

Min pojkvän och jag kunde inte ens ha sex de två första gångerna eftersom jag var så nervös att jag typ drog ihop fittan och inte lät honom komma in utan stor smärta från hans håll. Så näää, åldern spelar ingen roll när det kommer till slapphet. Jag har visserligen inte fött barn vaginalt utan genom kejsarsnitt, men jag tippar på att det är samma för alla kvinnor.

• felicityporter
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-20 00:20:46 följande:
    Men kvinnor blir väl mycket slappare efter de förlöst barn? Eller återställs det? 
    Som sagt, jag har inte förlöst något barn vaginalt. Mina barn föddes genom kejsarsnitt. Så jag kan inte svara rent generellt eftersom mina erfarenheter inte nödvändigtvis speglar andras.
  • felicityporter
    Anonym (M) skrev 2024-10-27 14:54:35 följande:
    Då har man inte fött barn
    Jag har ingen aning om hur det är när man fött barn vaginalt så jag kan således inte uttala mig om det, men jag har fött mina barn genom kejsarsnitt. Jag har ingen aning om detta påverkar eventuell ?slapphet? eller ej, men jag kunde inte ens genomföra ett samlag med min nuvarande pojkvän de första gångerna pga att jag var för trång. Det tog således lite tid tills att jag kände mig helt avslappnad så att han ens kunde tränga in, trots att jag ville innan också.
Svar på tråden Varför medger inte män att de gillar äldre kvinnor?