Kompensation?
Hej!
Bodde igår på ett fint Spahotell. Hotellet var betalt i förväg men när vi skulle checka ut idag skulle vi betala för sånt vi druckit under vistelsen. Vi får inte se något kvitto utan min man får veta summan och han betalar. Jag frågar vad det blev och när jag får veta det så tänker jag att summan kan inte stämma. När vi får se kvittot räknar jag och får det till att betalat 1000 kr för mycket. Vi påtalar detta och personalen kan inte förklara. De säger att de får återkomma. Vi åker hem. de återkopplar lite senare att det beror på att de bytt bokningssystem men att de ska återbetala oss om ca 3 dagar. Ingen ursäkt.
Jag mejlar och säger att det blev ett tråkigt avslut för oss och frågar om de vill kompensera oss på något sätt. .
kortbetalning med visa casino
De hör av sig och säger att de beklagar men att detta berodde på den mänskliga faktorn. Ingen kompensation.
Har vi rätt till någon kompensation eller ska vi bara glömma det? tycker bara att det blev dåligt skött av hotellet.