35an skrev 2024-10-19 21:51:52 följande:
Man skulle kunna hävda att vi lider skada då vi i tre dagar har 1000 kr mindre att röra oss med.
Hade jag fått se kvittot inman min man betalade hade jag reagerat på beloppet. Jag vänder mig dels mot att de gjort fel. Först sa de pga att de bytt bokningssystem och sen sa de pga den mänskliga faktorn. Sen tycker jag det är märkligt att man inte visar ett kvitto vad man vill ha betalt för utan enbart säger summan. Lätt att det blir fel då.
som sagt. hade jag fått en ursäkt när vi påtalade felet och hade de givit minsta lite gest hade jag inte känt mig missnöjd. men nu gör jag det. Speciiellt när det händer på ett hotell i den här prisklassen.
Om ni har så dåligt med pengar att ni lider skada att vara utan 1000 kr i 3 dagar så bör ni kanske åka till fina spahotell?
Ni fick ju även se kvittot och kunde ha bett om det! Alla kan råka göra fel, och det rättades till i stort sett direkt! Om ni inte upptäckt det hade de gjort det senare och kontaktat er. Det kan ju ha varit en ny person i receptionen eller vad som helst, det är mänskligt att det blir fel ibland men huvudsaken är väl att det blir rätt sen?
Som sagt så förstår jag att ni vill ha en ursäkt men släpp det nu? Det är ju ni själva som låter det här förstöra den fina vistelse ni hade på hotellet.