• Anonym (så jävla trött)

Män som är tysta när det väl blir dags!

Avskyr män som är tysta när man ligger, finns inget sexigare än att höra en man stöna men ändå blir de helt matta och tysta och så hör man en ordentligt lättnad när det väl är klart. Och rätt ligger man där och känner sig så jävla dum för att själv har stått för 99% av allt ljud i rummet, som att jag överdriver. Vadå är det inte lika skönt för män som för kvinnor?

• Svar på tråden Män som är tysta när det väl blir dags!
  • Anonym (C)

Ja du lyckas väl inte ge mannen en anledning att låta ordentligt? 

• Anonym (Tänk)

Kvinnor ligger oftast ner och har möjlighet att fokusera på känslan. 

Tänk er in i detta. Som man så ska du ansvara för rörelsen vilket efter ett tag gör att du blir svettig, samtidigt ska du fundera över vad nästa ställning ska bli för det förväntas att du tar initiativet, du ska fundera över om hon har skönt och anpassa efter hennes njutning. Tillslut är man så slut i både kropp o tanke så att bli avslappnad så man kan fokusera på någon njutning. Nja det ska mycket till. 

• Anonym (yyyl)
    Anonym (Tänk) skrev 2024-11-09 20:46:43 följande:

Tänk er in i detta. Som man så ska du ansvara för rörelsen vilket efter ett tag gör att du blir svettig, samtidigt ska du fundera över vad nästa ställning ska bli för det förväntas att du tar initiativet, du ska fundera över om hon har skönt och anpassa efter hennes njutning. Tillslut är man så slut i både kropp o tanke så att bli avslappnad så man kan fokusera på någon njutning. Nja det ska mycket till. 

Det är därför en avsugning är så skön. Man kan ligga där och blunda och totalt fokusera på känslan. Känner mig oftast skyldig och har dåligt samvete men det är ju så skönt så man dånar.

Att ligga och ha sex med en kvinna är en form av prestation och kräver fokusering och då inte alltid på sin egen njutning. Jag får bekräftelse på att jag gör nåt bra när jag märker att hon njuter. 

• Cartents

Händer det verkligen så ofta att män är knäpptysta under sex? Jag har aldrig varit med en kille men hört att det är en grej från ex etc

Rent spontant så tror jag att man inte vågar göra ljud eller att man försöker fokusera på juckandet, och som ni alla vet så kan vi män inte göra två saker samtidigt Flört

• Anonym (så jävla trött)
    Cartents skrev 2024-11-09 23:33:13 följande:

Händer det verkligen så ofta att män är knäpptysta under sex? Jag har aldrig varit med en kille men hört att det är en grej från ex etc

Rent spontant så tror jag att man inte vågar göra ljud eller att man försöker fokusera på juckandet, och som ni alla vet så kan vi män inte göra två saker samtidigt Flört

sant, inte så att de är tysta, man hör ju suckande och stön men långt ifrån något snack eller nåt långvarigt. Kanske ligger nånting i att de inte kan göra två saker samtidigt men gud hur många gånger har jag inte varit öppen med att jag uppskattar ett par ord då o då 
  • Openmindedfast
    Anonym (så jävla trött) skrev 2024-11-10 16:15:58 följande:
    sant, inte så att de är tysta, man hör ju suckande och stön men långt ifrån något snack eller nåt långvarigt. Kanske ligger nånting i att de inte kan göra två saker samtidigt men gud hur många gånger har jag inte varit öppen med att jag uppskattar ett par ord då o då 
    Nja, själv fått kommentarer just kring att jag har svårt för att göra fler saker samtidigt, och kan själv medge att jag föredrar att få vara riktigt fokuserad, tex inte svara på frågor om när dubbdäcken skall på samtidigt som jag slår en bearnaise eller  reder en rödvinssås. Men när det kommer till sex rör jag mig både kraftfullt och fritt samtidigt som jag kan kommunicera till min partner hur jag känner mig, hur jag uppfattar henne, vad hon strax skall få uppleva, hur jag vill ha henne positionerad och varför, dessutom att samtidigt ackompanjera ord och meningar med ljudliga kraftuttryck ;) 

Så min fråga blir här, hur kan jag ta in dessa förmågor till köket??
  • Anonym (Tänk)
    Cartents skrev 2024-11-09 23:33:13 följande:

Jag blir ofta tyst när jag måste kämpa med juckandet, man blir trött i kroppen helt enkelt och svettig. Dessutom så skulle jag nog inte våga låta heller om jag vore avslappnad eftersom överallt finns att läsa att grannar inte uppskattar sånt. 
  • Eurydike

Hellre tyst och äkta, än högljutt och fejk. Om jag måste välja alltså.

• Tukt

I någon tråd för inte så länge sedan så var det motsatsen. Att det var fel om män lät av njutning. Flera som tyckte det var omanligt.
    Det är väl bara att konstatera att det är svårt vara tillags.
    ..

• Anonym (M)
    Anonym (Tänk) skrev 2024-11-09 20:46:43 följande:

Jag rider min partner typ 85% av tiden, jag är tydligen högljudd så jag har iaf noll problem med att röra mig och gå upp i njutningen samtidigt. Fundera över nästa ställning, det bara händer mellan oss.
  • Anonym (Sexofon)

Den här snubben vore spännande att ha i sängen! Han har både det rätta ljudet och de rätta höftrörelserna 👀

">

Svar på tråden Män som är tysta när det väl blir dags!