Inlägg från: Anonym (så jävla trött) |Visa alla inlägg
  • Anonym (så jävla trött)

Män som är tysta när det väl blir dags!

Avskyr män som är tysta när man ligger, finns inget sexigare än att höra en man stöna men ändå blir de helt matta och tysta och så hör man en ordentligt lättnad när det väl är klart. Och rätt ligger man där och känner sig så jävla dum för att själv har stått för 99% av allt ljud i rummet, som att jag överdriver. Vadå är det inte lika skönt för män som för kvinnor?

• Svar på tråden Män som är tysta när det väl blir dags!
    Openmindedfast skrev 2024-10-19 17:34:09 följande:

Bestämdhet, livlighet, kraftfullhet, verbal kommunikation och högljudda njutningsljud och frustningar är något som markerar min manlighet men antar att det är mycket individuell.

Så himla bra!
    Cartents skrev 2024-11-09 23:33:13 följande:

Händer det verkligen så ofta att män är knäpptysta under sex? Jag har aldrig varit med en kille men hört att det är en grej från ex etc

Rent spontant så tror jag att man inte vågar göra ljud eller att man försöker fokusera på juckandet, och som ni alla vet så kan vi män inte göra två saker samtidigt Flört

sant, inte så att de är tysta, man hör ju suckande och stön men långt ifrån något snack eller nåt långvarigt. Kanske ligger nånting i att de inte kan göra två saker samtidigt men gud hur många gånger har jag inte varit öppen med att jag uppskattar ett par ord då o då 
Svar på tråden Män som är tysta när det väl blir dags!