• Anonym (så jävla trött)

Män som är tysta när det väl blir dags!

Avskyr män som är tysta när man ligger, finns inget sexigare än att höra en man stöna men ändå blir de helt matta och tysta och så hör man en ordentligt lättnad när det väl är klart. Och rätt ligger man där och känner sig så jävla dum för att själv har stått för 99% av allt ljud i rummet, som att jag överdriver. Vadå är det inte lika skönt för män som för kvinnor?

• Svar på tråden Män som är tysta när det väl blir dags!
  • Freddie K

Jag låter gärna under sex, speciellt om det är skönt, vilket det brukar vara. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Lajla S)

Såå jäckla sexigt och tändande med den grova rösten som stönar, och nästan brölar när han sprutar. Har varit med killar som är tysta eller låter som dom "piper", avtändande och omandigt. 

• Anonym (Ca)

Pröva att ställa dig och jucka på en kudde i några timmar så får vi se hur lätt det är att slappna tillräckligt för att bara kunna njuta.

Detta är för de som inte vet hur man ska göra under sex. Det är lättare att slappna av om man tänker mindre på det hårda juckandet som alla kvinnor dampar om att de vill ha. Och att man låter ollonet vara inne en kort bit och strycka kanten över gpunkten. 

Ju längre man håller på med det, dvs förspel.. desto trångare och skönare blir fittan, desto lättare blir det att som man kunna slappna av för man behöver inte tänka på att man ska "dunka sönder" hennes fitta så som hon skriker att man ska göra.. Det räcker med att trycka in den en liten stund så kommer hon att komma över ollonet sen i vilket fall. 

• Anonym (Oj)

Nej, det har jag aldrig varit med om. Alla män jag har varit med har låtit mycket.

• Anonym (Oj)

Nej, det har jag aldrig varit med om. Alla män jag har varit med har låtit mycket.

• Anonym (K)

Stackars TS vad du måste lida. 

• XDX
    Anonym (så jävla trött) skrev 2024-10-19 12:08:57 följande:
    Män som är tysta när det väl blir dags!

Avskyr män som är tysta när man ligger, finns inget sexigare än att höra en man stöna men ändå blir de helt matta och tysta och så hör man en ordentligt lättnad när det väl är klart. Och rätt ligger man där och känner sig så jävla dum för att själv har stått för 99% av allt ljud i rummet, som att jag överdriver. Vadå är det inte lika skönt för män som för kvinnor?

Jag är man och jag håller med dig! Att stöna och ge heta komplimanger under förspel och sex är en total gamechanger för min partner och mig. Har tipsat många om detta. 

Är jag tyst så är sexet mer smärtsamt för henne, trots att hon är våt och har vaginal "erektion". Rör jag i livmodertappen eller vaginala bottnen får hon extra ont.

Är jag INTE tyst så njuter hon t o m av att jag, efter en stunds penetrativt sex, masserar hennes livmodertapp och vaginala botten - hon gör t o m motjuck med kraft! 
  • Openmindedfast

Bestämdhet, livlighet, kraftfullhet, verbal kommunikation och högljudda njutningsljud och frustningar är något som markerar min manlighet men antar att det är mycket individuell.

• Anonym (så jävla trött)
    Openmindedfast skrev 2024-10-19 17:34:09 följande:

Bestämdhet, livlighet, kraftfullhet, verbal kommunikation och högljudda njutningsljud och frustningar är något som markerar min manlighet men antar att det är mycket individuell.

Så himla bra!
Svar på tråden Män som är tysta när det väl blir dags!