• Agda90

Kort man

Anonym (Rob) skrev 2024-10-19 02:28:48 följande:
    Så du erkänner alltså att längd spelar roll till ytan ?  Och många kvinnor är ytliga på det viset.

Absolut, har korta män en chans på de överviktiga och mindre fagra kvinnorna.

Idag använder kvinnor till och med chatgpt för att ta reda på mäns längd.

?The girls are using ChatGPT to see if men are lying about their height on dating apps,? announced Justine Moore, a venture capitalist from San Francisco, California, to a staggering 361,000 X users. 

nypost.com/2024/08/15/lifestyle/single-gals-using-chatgpt-to-expose-men-lying-about-height-on-dating-apps/
    Du är minst, om inte mer, ytlig själv. Det är lätt att kasta sten i glashus... 
  • Agda90

Jag kan bara utgå ifrån mig själv. O h skillnaden på dig och mig är att jag inte vill ha en partner som har en kropp som riskerar att han blir sjuk. Dina ideal innebär en risk för kvinnans hälsa. När du förstår DET då kanske det går att diskutera med dig. 

Anonym (Rob) skrev 2024-10-22 09:41:02 följande:
    Jag har inte sagt nåt annat. Men ser du inte dubbelmoralen.  Kvinnor tycker jag är ytlig. När dom själva är minst lika ytliga eller ytligare.
  • Agda90
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-22 13:24:54 följande:
    Tvärtom, mitt ideal är hälsosamt för en kvinnas hälsa med ett längre liv som följd.

Ditt ideal med övervikt är direkt skadligt för kvinnor.
    Var någonstans ha jag sagt att övervikt är hälsosamt???
    Det finns fler "grader" än anorektisky smal eller fet. Men du är på allvar för korkad för att förstå det! 
  • Agda90
    Anonym (Elsy) skrev 2024-10-22 14:31:06 följande:
    Både över och undervikt är farligt för hälsan. Ingen av dom borde uppmuntras.
    Så det finns bara två lägen? Spinkig eller fet? 
Svar på tråden Kort man