Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Kort man

Jag tycker det är osexigt. Omanligt. Alla har vi våra preferenser och jag går helt enkelt igång på långa män. Helst 190 och uppåt. Men kan nöja mig vid 185 också.
    Nuvarande pojkvän är 192 och rejäl kroppsbyggnad. Smaskens!

• Anonym (Jag)
    Anonym (Ann) skrev 2024-10-20 14:24:10 följande:
    Preferenser är en sak men skulle du tycka det var ok att män uttryckte att kvinnor med vissa attribut (eller brist på dem) var osexiga och okvinnliga?
    Absolut!! Det är ju hans åsikt, hans preferens. 
    Jag är 173 cm lång. Låt säga att en man här skulle skriva att han tycker att kvinnor över 165 cm är osexiga, okvinnliga. Skulle inte röra mig i ryggen. Det enda det säger mig är att just jag inte är just hans smak, preferens. Vilket är helt fine. Såklart. 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-20 15:00:38 följande:
    Jag tycker det är osexigt. Okvinnligt.  Alla har vi våra preferenser och jag går helt enkelt igång på smala kvinnor.  Helst BMI 19 och nedåt.  Men kan nöja mig med BMI 20 också om hon är vältränad.

Mitt ex hade BMI 18,5.  Smaskens!
    Och det är såklart helt okej att du har den preferensen. Då vet du vad som attraherar och inte attraherar dig.
    Skillnad hade varit om man skrev att det ÄR okvinnligt/omanligt för då försöker man tala för alla och det går inte. Men att skriva vad man själv tycker är 100% okej. 
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-20 15:29:35 följande:
    Fast det är inte okej att vara öppen med det. Det verkar otroligt känsligt med vikt för kvinnor.  Jag vet inte hur det är dig om du är öppen med att du gillar långa män ? Detta är endast något jag känner mig trygg med att säga pp ett anonymt forum.  
    Ja, jag brukar inte hymla med det iallafall. Folk som känner mig vet mina preferenser. 
    Sen kan ju jag personligen tycka att det är lite märkligt att ha ett ideal som är direkt ohälsosamt. Ett så lågt bmi betyder att personen är underviktig, mager. Och det är inte hälsosamt. Precis som övervikt är ohälsosamt. 

Jag har ett bmi på precis under 21 så i dina ögon är jag tjock. I mina ögon är jag högst vanlig. Och enligt bmi fullt normalviktig
Svar på tråden Kort man