Kort man
Svenska män och kvinnor är i snitt lite längre än dito från länder i ex. mellanöstern och Sydeuropa. Inte så konstigt då att etniskt svenska tjejer helst tar en man i sin egen längdliga. Du får rikta in dig på tjejer som själva är korta.
Beror på hurpass korta de är. Under 167 cm är lite för kort för mig. Annars är jag inte särskilt längdfixerad. Har gillat både korta och långa män. Är betydligt mer petig med kroppsvikt och hälsa.
Beror på hurpass korta de är. Under 167 cm är lite för kort för mig. Annars är jag inte särskilt längdfixerad. Har gillat både korta och långa män. Är betydligt mer petig med kroppsvikt och hälsa.
Nja, jag vill ju inte ha en man som är för mager heller. En sund mängd kroppsfett är ju alltid nödvändigt att ha och gärna sunda kost och träningsvanor för ett långt och lyckligt liv.
Men jag skulle ändå föredra normalslank och ingen mage. Något som är svårt att hitta hos typ alla män över 35.
Sen om mannen är 170 eller 190 cm i längd gör ingen större skillnad. Så länge han har en vettig personlighet så. Men många negligerar sin hälsa efter en viss ålder. Väldigt trist att det blir så.