Inlägg från: Anonym (Amazonkvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Amazonkvinna)

Kort man

Det är lite lustigt och samtidigt lite sorgligt att längden på mannen ska vara en så stor grej som det är. Det låter nästan som kvinnor vill skryta med att deras man är 10 eller 20 cm längre än dom trots att han i övrigt skulle kunna vara skitful, alkoholist, korkad, elak, trist personlighet eller vad som helst. Längd trumfar allt för män. Antar att det är samma för riktigt snygga kvinnor. Dom får ha många fler brister än normalsnygga kvinnor.

• Anonym (Amazonkvinna)
    enola skrev 2024-10-19 19:11:36 följande:
    So? Varför skulle någon vilja gå ner i vikt för att behaga dig? Jag tror att mulliga kvinnor föredrar att vara med någon som tycker om dem som de är, precis som korta män borde göra. Och det är inte oattraktivt att vara kort, men det är jävligt oattraktivt att vara bitter!
    Sorry, men det är oattraktivt att vara kort man enligt majoriteten av kvinnor.
  • Anonym (Amazonkvinna)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-19 19:20:28 följande:
    Ja , så länge dessa kvinnor kan finna någon som älskar fläsk så...
    Men varför vill inte kvinnorna leva hälsosamt då kan man fråga sig ??  Det handlar ju inte bara om att behaga män.

Fast enligt 91 % av kvinnorna är de sexigaste männen över 180 cm.  

www.familjeliv.se/forum/thread/75042697-tjejer-vilken-langd-pa-killar-ar-sexigast
    Nu måste jag bara få fråga... Vad är en "mullig" kvinna? Bmi över 20? 
  • Anonym (Amazonkvinna)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-19 19:27:01 följande:
    Har man hög fettprocent kan en kvinna vars mullig vid bmi 20.  Men skulle väl säga att de flesta blir mulliga vid bmi 22 eftersom de flesta kvinnor har för hög fettprocent då.
    Fast många med BMI under 20 är inte speciellt hälsosamma heller. Ätstörningar härjar fritt i dom yngre åldrarna.

Nu är jag visserligen lastgammal (45+) och har ett bmi strax över 22. Med tanke på att jag tränar hyggligt hårt minst 3,5 timme per vecka skulle jag tro att jag är mer vältränad idag än då jag var 25, tränade betydligt mindre och hade bmi strax under 20.
  • Anonym (Amazonkvinna)
    Anonym (Lilo) skrev 2024-10-19 19:57:02 följande:
    Källa på det
    Googla Stulp et al (2013) exvis. Men det är äve rätt välkänt att långa män har mycket större utbud av kvinnor än korta män. Precis som dom har lättare att få chefsposter.. 
  • Anonym (Amazonkvinna)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-20 15:29:35 följande:
    Fast det är inte okej att vara öppen med det. Det verkar otroligt känsligt med vikt för kvinnor.  Jag vet inte hur det är dig om du är öppen med att du gillar långa män ? Detta är endast något jag känner mig trygg med att säga pp ett anonymt forum.  
    Många med bmi 18,5 är inte hälsosamma. Personligen kan jag tycka det är en konstig läggning att eftersträva ohälsosamma ideal framför allt om man pratar om vuxna kvinnor. Såg en kvinna som var nånstans mellan 40-50 år när jag åkte buss häromdagen. Hennes vader var som stickor. Hela hon såg ut som en sticka. Det såg absolut inte bra eller hälsosamt ut.
Svar på tråden Kort man