Inlägg från: Anonym (En till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En till)

BIM November 2024

Anonym (N) skrev 2024-11-09 09:35:50 följande:
    Solklart plus!
    GRATTIS! 🌞 
    åh vad roligt att du säger det, TACK 😭❤️ så glad för jag tror faktiskt också att det är ett plus!
  • Anonym (En till)
    Anonym (N) skrev 2024-11-09 09:35:06 följande:

Alltså, har kramper i magen sedan 3- 4 dagar, (förlåt för info men rikliga flytningar som typ strax innan ägglossning). Gravtest negativt och bim idag, äl +10 idag. 
    Är HELT inställd på mens, men brukar int heller ha dom här symtomen innan mens ????.? Detta analyserade..  

🔸Mina två tidigare graviditeter har jag plussat äl +9 båda gångerna. Vilka dagar har ni plussat när ni fått plus?

🔸 Fick missfall i September, börjar nu fundera på om allt detta är ?kroppens sätt? att komma tillbaka igen? Nån annan med liknande erfarenheter? 

Hej! Spännande tider nu!

Jag är också på ÄL+10 idag. I tidigare graviditeter har jag plussat ÄL+10 och ÄL+11 om jag utläser FLO rätt. Om mina svaga streck betyder att jag är gravid denna månad så plussade jag ÄL+9. Vågar inte tro på det än 🥹

Ingen missfallshistorik att dela med mig av. 

• Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-09 10:12:32 följande:
    Stort stort grattis 😍 plussade också äl+9! Dock har jag fortsatt testa med graviditetskollens tester och dom är så sjukt svaga.. blir lite orolig över att de inte sker någon stegring, men kanske dåliga test för cb digital med veckor visade positivt idag med med 1-2 veckor 

Tack!!

hmmm.. vad knäppt. Kanske är nåt lurt med den batchen då. Mitt graviditetskollentest var typ motsvarande gårdagens tidiga test, men mörknade jättemycket sen. När jag gick in efter typ en kvart såg det ut såhär, ÄL + 10. Har inte gjort något digitalt än, det får bli imorgon 🥹

• Anonym (En till)
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2024-11-09 14:42:24 följande:

Grattis till alla nya plus i tråden och kämpa på ni som inte fått det än❤️

Någon mer som plussat som verkligen känner av 0 symptom nu? Känns som att jag kände av massor olika men nu är det liksom helt som vanligt, möjligtvis lite ?stickningar? i tjejmagen.. 

Jag har verkligen inga symptom förutom lite pirr i brösten. Mår typ bättre än vanligt, så konstigt 😂😂
  • Anonym (En till)

Idag plussade jag även digitalt Gravid 1-2 veckor ❤️❤️❤️ lyckan är så stor

• Anonym (En till)
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-10 18:18:53 följande:

Har ägglossning typ imorgon-tisdag och har verkligen märkt det på sekretet. Det blir extremt (även förra månaden)🤣. Får ni också så? Hoppas på ett positivt test i slutet av månaden. Och så roligt att så många redan har fått det????

Åh vad drömmigt att se det på sekretet!!! Jag har inte sett nåt sekret sen 2019 och nu är jag gravid för tredje gången sen dess 😂😂😂
  • Anonym (En till)
    TrueResolution skrev 2024-11-11 14:16:25 följande:

skriver också under på det här svaret! 

Var absolut i mina bääääästa dagar under ÄL när jag vag yngre men efter barn och nu 30+ så blir jag ett vrak? Nu blir humöret katatrof, stressad & nojjig för allt, huden ballar ur och knappt tydliga ÄL-flytningar. Va' kul det är då att försöka få till det 😂 

Sedan märker jag även stor skillnad på själva lutealfasen? Mår liksom sjukt illa i lutealfasen nu jämfört med när jag var yngre. Har molvärk till och från fram till mensen och är allmänt grinig på en ny nivå. Borde det inte vara så att man "vänjer" sig vid hormonella omställningar med åren snarare än att man reagerar värre & värre? 😁😅

gud jag är helt likadan!!!! din beskrivning av ägglossning, allt från brist på sekret till asful hy, till grinig och risig hela lutealfasen stämmer helt på pricken 😂????????????????
  • Anonym (En till)

Imorgon har jag min BIM, känns ändå lite nervöst trots att jag plussade redan i fredags 😂

• Anonym (En till)
    ElleCH skrev 2024-11-12 08:34:26 följande:
    Hej!
    Åh vad spännande! Jag kan absolut tro att uteblivna PMS-symtom kan vara ett tecken. Jag brukar inte känna av ngt sådant utom eventuella humörsvängningar, kan känna mej nedstämd dagen innan mens & det är för mej helt nytt & har kommit senaste halvåret typ.
    Jag plussade inte dagen som jag skrev mitt första inlägg. Jag har fortsatt att blöda men det är inte alls i den utsträckning som mensen brukar te sej. Känner mej väldigt förvirrad i detta 🤭
    Min cykel är alltid 24 dgr, på dagen. Så att min mens skulle komma på ÄL+10 & BIM-6 får jag inte alls ihop. Då skulle i så fall min cykel vara endast 21(!) dgr den här månaden.
    Jag funderar på om jag ändå ska ta ett till test om några dagar. Jag har ju BIM idag.

Hmm vad lurigt, 21 dagar blir ju väldigt kort. Ta ett test ändå vet ja! men då måste du haft ägglossning väldigt tidigt i cykeln va?
    Jag plussade på digitalt också och mensen lyser med sin frånvaro så jag börjar mentalt bearbeta att jag faktiskt är gravid nu 😍

• Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-11 21:24:39 följande:

Ni som har plussat nu, när tänker ni kontakta bm för första kontakten?

En annan fråga är också varför apparna säger olika? Har 3 olika som säger 3 olika saker fasten jag har fyllt i samma information i alla 😅

Jag vet inte riktigt när jag ska kontakta BM. Känns inte så bråttom. Kanske om nån vecka 😂
Svar på tråden BIM November 2024