Inlägg från: Anonym (K Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K Anonym)

BIM November 2024

Eost skrev 2024-11-15 19:30:58 följande:
    Hoppas hoppas! Håller tummarna 😁❤️ 

okej! Alltså jag tänker att jag ska försöka hålla mig till den 22:a 😅 vi har julfest med jobbet då så har inte tempen gått ner så tänker jag att jag tar ett test på morgonen. ☺️ får se om min plan håller 😅 

Dudå?

Detsamma!! 

Det är lika bra egentligen, förra månaden testade jag svagt tills mensen kom som var smått försenad så tror det var kemisk graviditet, blödde längre och positiva försvann efter blödningen. Vågar inte testa lika tidigt denna gång! 

Vi reser iväg nästa vecka, så blir test tidigast 25e! Blir bra att hålla sig sysselsatt på annat 😂

• Anonym (K Anonym)
    TrueResolution skrev 2024-11-15 20:58:33 följande:
    Fick samma här!! Första gången av vad jag loggat tidigare! 
    När fick du hugg? 😁
  • Anonym (K Anonym)
    Björkskogen skrev 2024-11-15 21:25:40 följande:
    Hade sjuka hugg med första. Vek mig dubbelt och va tvungen stå still, kunde inte röra mig för det gjorde så ont 🙈 
    Länge sen nu men det va iaf innan mensen skulle komma. 
    Haha jag låg och andades igenom som vid latensfasen, var som mindre värkar i 10 min ????
    Men var antagligen på ägglossningsdagen eller dagen efter. Så undrar om det var ägglossningen, eller vad kan det annars ha varit? 🤔
  • Anonym (K Anonym)

Någon som upplevt ökade krämiga flytningar & ökad urinering strax efter ägglossning? Vad kan det bero på? 

• Anonym (K Anonym)

Jag är idag på Äl+8 och sedan äl haft ömmande mage men inte så märkbart men nu idag har jag fått kramper, som mensvärk typ! Vad kan det bero på? Kan det eventuellt vara ägget son fäster sig? Tänker att det matchar tidsmässigt. Någon som känt av liknande och varit gravida? ☺️

• Anonym (K Anonym)
    Björkskogen skrev 2024-11-23 05:45:25 följande:

Sovit kasst, vaknade 4 kissnödig. Negativt gravtest Obestämd 
    Kollade lite framåt, om det inte tar sig nu så kanske jag får plussa på julafton, om jag får samma cykel som den här gången 👀 å andra sidan, vill man ta ett gravtest på julafton med risken att det är negativt? 😬

Min nästa bim är på självaste julafton haha men vet inte om jag vågar testa då! Men hoppas såklart det tagit sig denna månaden, har bim om ca 3 dagar 😬

• Anonym (K Anonym)
    Björkskogen skrev 2024-11-23 08:11:26 följande:
    Ja lite läbbigt med just julafton 👀😬 Men fantastiskt om man kunde ge gubben ett plus i julklapp 😍 
    Ja men precis, vore sån fin julklapp! Om jag inte plussar nu får jag väl se hur jag gör 😅
    Har din bim varit nu? 
  • Anonym (K Anonym)
    Björkskogen skrev 2024-11-23 10:16:34 följande:
    Nej bim på tisdag 😄 än finns det hopp. 
    Det finns det! Har också bim på tisdag eller onsdag. Vi får väl se om mensen dyker upp eller håller sig borta 😄
    När ska du testa? 
  • Anonym (K Anonym)
    Björkskogen skrev 2024-11-23 13:28:06 följande:
    Hoppas det är våran tur nu 😍 vet inte. Det va blankt imorse så tror jag testar på måndag nästa gång. Men kanske inte kan hålla mig, vi får se 😂
    Det hoppas jag verkligen! Det låter smart! 
    Har du några symtom? Jag har haft molande värk i magen sedan någon dag efter äl, igår mensvärk i nån timme och tillbaka till molande och idag som stickningar/dragande/tickande (svårt att förklara haha) blandat med molande. 
  • Anonym (K Anonym)
    TrueResolution skrev 2024-11-23 14:15:52 följande:

Kul att vi är ett gäng som alla har BIM samma dagar! Har ni menskänningar? Jag har trott mig ha mensvärk sedan i torsdags typ. I övrigt ingen aning, är sjuk med så kan inte direkt urskilja symptom 😂

Vet inte om det är menskänningar riktigt men molande värk + stickningar/dragningar/tickande i magen. Känns som att något händer i underlivet också?? Börjar få mer flytningar tror jag
Svar på tråden BIM November 2024