• Pandan14

BIM November 2024

Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 13:02:03 följande:

Nu har jag faktiskt mensvärk igen tror jag, känner mig även smått irriterad. Mensen kommer väl säkert imorgon 😕

Åh va tråkigt :( men inte kört ännu 🌸
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 13:42:04 följande:
    Nu är värken borta igen haha, så konstigt! 
    Allt är så skumt, man vet aldrig vad de e för värk som kommer kan vara båda 🤷🏽?♀️ 

typ igår och idag har jag haft känning/värk i v äggstock och igår ömmade mina b00bies men inte att de skulle vara ett symtom för kan inte tänka mig att de kan komma så snabbt. men de e så konstigt för jag har aldrig ont i brösten annars?
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-10-31 14:21:55 följande:
    Ah ja jag fattar! Barnen kommer ju inte alltid på beställning tyvärr! :/

ja, jag har två. En fyraåring och en treåring. Så har gjort 2 under 2, det var mysigt men kan tänka mig att det blir lugnare med lite större glapp emellan som det kommer bli nu. Yngsta kommer ju troligen vara runt 4😅

men så mysigt!! Åh de va min dröm de, kan tänka mig att de är fruktansvärt kämpigt också, så mysigt med en liten till 4 är ju ganska stort 🙈 eller så är de jag som är arbetsskadad (jobbar på förskola) 

Ne o hade nog en helt annan tanke eftersom sonen gick på första försöket utan äl test eller någon egentlig koll på menscyklen men här är vi nu 10 månader senare och jag har stenkoll men det hjälps ju inte 🤷🏽?♀️😂

• Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 14:58:24 följande:
    Lite liknande sist här då! Min blir snart 7 månader och gick på första försöket haha. Nu är vi förvisso på försök 2/3 (oklart om jag hade äl första försöket), men känns krångligare denna gången, trodde väl någonstans att det skulle gå lika smidigt (varför liksom ha dom förväntningarna så man blir besviken?!)😕
    Ja precis, det blir ju inte lättare heller kan jag säga 😂 hoppas det är vår månad nu 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 15:14:43 följande:

Detta med synligare ådror, får ni såhär innan mens eller kan det vara en bebis trots allt? :) Bild från i lördags och nu.  

Ingen aning, jag har inte Så tydliga ådror på kroppen förutom armvecken och handleden 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 15:21:35 följande:
    Nä, jag brukar ha som den översta bilden men inte såhär, inget jag reflekterat över iaf, även sambon har lagt märkte till mina ådror på bröstet 🤔
    Men jag tycker dom ser större ut på andra bilden, hur upplever du de?

nu letar man ju tecken på att de ska va en bebbe😂😍
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 15:38:44 följande:

Kan man verkligen sätta igång mensen av att trycka lite på tappen???? Vad tror ni? 😕

Vid graviditet är slemhinnorna mycket skörare och det är inte ovanligt att blöda vid sex eller liknande, Ne det tror jag inte man kan eftersom mensen är resultat av obefruktqt ägg och det kan vi ju inte påverka bara genom att känna på tappen ☺️ 

minns hur jag tänkte att vi fick missfall eftersom vi hade sex samma dag även om jag vet att man inte kan få det pga sex men man typ blamar sig själv 
  • Pandan14
    MammatillMatti skrev 2024-10-31 15:27:48 följande:

Haha ja dom är mer ?fyllda? känns det som iaf! 

Man letar verkligen alla möjliga tecken! 

Även handleden känns tydlig.

Ja det håller jag verkligen med om, när har du bim? När ska du testa?
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 15:52:32 följande:

Jag är så dum som känner men kunde inte låta bli :( Men som du säger är det skörare, jag var väldigt försiktig men kändes som en såpbubbla som ?spräcktes? och så kom de lite lite ljusrött blod blandat med flytningar, inte kommit ut när man torkar än dock. 

Åh, men såklart det inte var därför! Bara ett dumt sammanträffande :( 

Hmm.. ingen aning vad de kan vara faktiskt, förhoppningsvis implantion om de e möjligt så sent att få de, har de kommit mer? Tänker att de är ett bra tecken så länge de inte ökar eller kommer i trosorna 

Ne de vet jag Men där o då kändes de typ som de för ?tänk om? osv osv 😭
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 15:58:14 följande:

Det kommer iaf inte ut något blod än så livmodertappen är nog skörare bara.. Tänk om jag är gravid och det är därför???? Kan man vara det annars med? 

Spring o köp ett digitalt nu så slipper du oroa dig ❤️ liksom har det fortfarande inte kommit nått så tycker jag verkligen du ska prova med ett tidigt digitalt 
Svar på tråden BIM November 2024