BIM November 2024
Nu har jag faktiskt mensvärk igen tror jag, känner mig även smått irriterad. Mensen kommer väl säkert imorgon 😕
Nu har jag faktiskt mensvärk igen tror jag, känner mig även smått irriterad. Mensen kommer väl säkert imorgon 😕
men så mysigt!! Åh de va min dröm de, kan tänka mig att de är fruktansvärt kämpigt också, så mysigt med en liten till 4 är ju ganska stort 🙈 eller så är de jag som är arbetsskadad (jobbar på förskola)
Ne o hade nog en helt annan tanke eftersom sonen gick på första försöket utan äl test eller någon egentlig koll på menscyklen men här är vi nu 10 månader senare och jag har stenkoll men det hjälps ju inte 🤷🏽?♀️😂
Detta med synligare ådror, får ni såhär innan mens eller kan det vara en bebis trots allt? :) Bild från i lördags och nu.
Kan man verkligen sätta igång mensen av att trycka lite på tappen???? Vad tror ni? 😕
Haha ja dom är mer ?fyllda? känns det som iaf!
Man letar verkligen alla möjliga tecken!
Även handleden känns tydlig.
Jag är så dum som känner men kunde inte låta bli :( Men som du säger är det skörare, jag var väldigt försiktig men kändes som en såpbubbla som ?spräcktes? och så kom de lite lite ljusrött blod blandat med flytningar, inte kommit ut när man torkar än dock.
Åh, men såklart det inte var därför! Bara ett dumt sammanträffande :(
Det kommer iaf inte ut något blod än så livmodertappen är nog skörare bara.. Tänk om jag är gravid och det är därför???? Kan man vara det annars med?