BIM November 2024
hoppas det stämmer för mig med för premom är en utav de som säger att jag är längst gången 😂 ska nog ta o boka in ett besök nästa vecka 🤷🏽?♀️
Ja hoppas det, närmare bf då ju😉 Det tycker jag låter som en bra idé, vad spännande 🤩
En Fråga till er som plussat, hur starka är era streck på vanliga stickor? Mina stickor är från gravidkollen och nu är jag på ÄL+13. Har absolut inga symptom förutom positiva graviditetstest och utebliven mens nu
När tror ni min äl var?
Cykeldag 12 så hade jag massor av äggviteflytningar, igår var de lätt vattniga med små tunna korta ?broar? på ca 1 cm. Äl-test positivt igår på morgonen, livmodertapp högt placerad och öppen.
Idag knappt flytningar, ännu starkare äl-test men livmodertappen har sjunkit neråt och mindre öppen.
Såhär har mina test sett ut.
Ni som plussat, hur timeade ni in ägglossningen?
Börjar få lite depp här att man missade alla dagar innan ägglossningen med stor chans till bebis. Förra veckan när testen visade positivt och skrek kör var det såå bra planerat och verkligen "yes!! Nu har vi toppenbra odds, äntligen medvind!" Allting gick enligt plan & beräkningar,
Sen sa kroppen bara "luring!" Och ägglossar en vecka senare, upptäcker det av en slump samma dag. Vi myser samma dag såklart men ingenting mer. Vet ju att det bara krävs en liten rackarns simmare men när man försökt länge känns det som låga odds... Har liksom blivit noll bebis av större chanser, så att det nu ska ta sg på så låga chanser.. suck vilken nojja detta med bebisverkstad är 😮?💨
Kan man inte göra en Facebook grupp som kräver inbjudan? den bf juli 2025 som finns är så stor så det blir liksom inte ?personligt? eller familjär eftersom även folk utanför forumet hoppar in ???? någon som vet hur man gör?
Stort grattis till alla er som plussat, vad roligt att se så många positiva besked nu i november 😍
morgonens test nu på kvällen ???? inget spök va?
kanske va dumt men tog ett test nu på kvällen och då va det negativt!!!?. Enligt vad jag beräknat så ska jag va bim-3 så borde väl kanske bara vara med morgonurin egentligen?. Men nu bärjar jag tvivla?. Ååå varför gör man såhär mot sig själv ????????
vad tycker ni? Is i magen och testa igen i morgonbitti kanske tänkte ta ett cb digitalt på lördag morgon tillsammans med sambon? har inte sagt något till honom än