Inlägg från: Anonym (En till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En till)

BIM November 2024

soffkiwi skrev 2024-11-06 10:25:31 följande:
    Hahah åh spännande ju! Håller tummarna för dig😍 Och jaaa precis, man vill ju inte hinna bli överlycklig och sen går det åt andra hållet lika fort!! Jag har tänkt testa tidigt på äl+10, på söndag, men kommer säkert att förneka resultatet om det är negativt 😟 Har du någon dag i sikte?
    Jag tror jag ska våga mig på ett test på fredag! Då är jag på ÄL + 9 och jag har tidigare plussat ÄL+9-11 ish! Ev väntar jag tills lördag, jag får se. Tack, håller tummarna för dig med 😍 vad säger magkänslan? 
  • Anonym (En till)
    Vias skrev 2024-11-06 14:35:04 följande:

Hej på er!

Jag önskade att jag kunde säga att jag hoppar in i tråden för att mensen dykt upp, men icke. Idag är CD 68(!!!!!), jag har ändå haft cyklar på ca 50 dagar det senaste halvåret men aldrig såhär långa. 

Efter mycket tjat fick jag en tid till gyn, där det konstaterades att jag har PCO. Fick Lezotrol utskrivet som ska tas på CD 3-7, och kanske om alla planeter och stjärnor står rätt till så kommer mensen snart så att jag kan börja. 🤞🏼

Finns det fler med PCO eller som äter Lezotrol här?

Välkommen!! Håller tummarna att mensen dyker upp eller att det visar sig att du är gravid :) har ingen egen erfarenhet att dela med mig av men hoppas någon annan har solskenshistorier!
  • Anonym (En till)
    soffkiwi skrev 2024-11-06 18:14:11 följande:
    Åh kul, det känns som snart och en evighet iväg på samma gång då 🥵 Magkänslan säger ändå gravid, känner mig annorlunda mot hur jag annars är innan mens. Har molande värk i korsryggen o får hoppas att det är något bra 🙌 Vill också testa på fredag men åhh, kanske köper ett extra test o gör det ändå🙈
    Jaaa gör det 😍 så får vi uppdatera varann!
  • Anonym (En till)
    Elvaa11 skrev 2024-11-06 21:07:22 följande:

Nu har min mens kommit några dagar tidigare än vad jag trodde den skulle göra 😢 blir alltid lika ledsen när den kommer? 
    Man tycker man gör allt rätt för det ska gå vägen men ändå händer det inte. Vet liksom inte vad jag mer ska göra, vill typ bara släppa tanken på allt med bebisverkstad i hopp att det kommer som en överraskning då men de är ju lättare sagt än gjort😝

nej vad tråkigt :( förstår att du blir ledsen. Det blir jag också. Känns som att varje mens är en utebliven bebis och det är det ju faktiskt på ett sätt. Har inga tips mer än att bara sörja under mensen och sen försöka igen. ❤️
  • Anonym (En till)
    MG98 skrev 2024-11-06 19:47:41 följande:
    Jag hade nog sett/känt samma som dig 🙈
    h4llon1 skrev 2024-11-06 19:35:18 följande:

tycker jag börjat få mer ömma bröst idag, och även att det nästan kan kännas som när mjölken rinner till när man ammar?? Nu på em/kvällen haft molande värk och typ stickningar i magen. 
    Tänkte jag tar ett test, hade vara RFSU stickor hemma och förväntade mig solklart neg. lät de ligga o glömde av de så nu har de gått ?för lång? tid egentligen. 

stått och synat det nu o jag inbillar mig nog men jag tkr mig se ett extremt svagt streck? Är jag knäpp? 😂

Jag har känt exakt samma denna gång! Är väl det enda som kan liknas vid ett graviditetssymptom, i övrigt är alla andra känningar jag brukar ha i lutealfasen helt borta. ÄL+8 idag 🥹
    även jag ser ett svagt svagt streck här!
  • Anonym (En till)
    Elvaa11 skrev 2024-11-06 21:38:08 följande:
    Ja de är ju faktiskt så 😢 ja de är alltid tuffast precis dagen mensen kommer, så får man sörja lite och sen på det igen. När har du BIM? ❣️
    Det gör du rätt i! BIM är 12/11 🥰
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-07 06:41:53 följande:

Ser ni det där?!🥹🥹🥹🥹
    Javisst!!! Ååå vad kul! Hur många dpo?
  • Anonym (En till)
    MG98 skrev 2024-11-07 07:30:35 följande:

Idag 14 dpo (cd 27), hade inte tänkt testa något alls sedan i måndags förrän ev. i helgen men här är jag, testar varje dag och försöker jämföra 😅 

Ja ja, får försöka bita ihop! 

Vill du lägga upp bild? Kanske fler som har erfarenhet 🥰
  • Anonym (En till)

Vad tror vi här då? En diff på typ 0,05 grader sen ÄL så VÄLDIGT stabil temp åtminstone 😂 inga symptom i princip. Brukar har massa roliga symptom att analysera.
  • Anonym (En till)
    MG98 skrev 2024-11-07 08:45:12 följande:

Hmmmm. Ta en paus från testandet några dagar och se vad som händer ❤️ men har ju ändå blivit starkare t.o.m. igår åtminstone! Fattar att det inte känns kul med tempdipp och utebliven stegring idag! HCG dubblas väl varannan var tredje dag eller nåt och testen är ju inte gjorda att testa efter HCG ökning så försök vila i det tills vidare, även om det är svårt!!
Svar på tråden BIM November 2024