• Björkskogen

BIM November 2024

IamGabs skrev 2024-11-16 05:39:04 följande:

Vad i hela friden. Jag tror precis att jag plussade! 

Jag har inte varit aktiv i tråden utan ville ta en paus den här månaden. Vi har försökt sedan april. Blev gravida på första försöket och upptäckte ett ma i vecka 11. Efter det har vi försökt halvdant en gång och stenhårt förra månaden. Var SÄKER på att det tog sig då och blev djupt besviken när test på test visade negativt och mensen till slut kom. 

Idag är det bim -2 och jag har absolut inga symptom. Vaknade nu vid 4 för att stiga upp och kissa och tänkte då att jag lika gärna kan ta ett test eftersom jag ska iväg i helgen. För att få det bekräftat liksom. Men där! Två streck! Svagt men det är där och jag kan knappt tro att det är sant!

Grattis 🥳 
  • Björkskogen

Åh vad avis jag är på alla som kan sova på morgonkvisten 🥲 
    Jag vaknar ofta runt 05 och kan oftast inte somna om. 
    Upplever att det blir värre efter ägglossning. 

Iofs bra om man hade morgonpigga barn, men de jag har är ju så stor att de aldrig är uppe före kl10 😂 

Äl +4 idag. Brösten gör ont. 

• Björkskogen

Fy fan vilken natt 🥲
    Varit förkyld sen fredag. I natt tyckte kroppen att jag skulle ha feberdrömmar. Vaknade kallsvettig 23.30 

Äldsta ungen åkte på magsjuka igår, min mage strejkade i natt. Va upp ett par ggr. 

04.00 vaknar jag av ett högt konstigt elljud. Upp och lokalisera det. Pumpen till kattfontänen hade skurit 😬👀 fascinerande att en sån liten grej kunde leva om så mycket. Den är typ 5×5×3 cm. Katten såg alldeles förstörd ut, pumpen hade nog låtit rätt länge. 
    Gick och la mig igen men började fundera över brandvarnarna och deras batterier 😅 (Ingen rök idag men man undrar ju vad som hänt om man inte vaknat när man gjorde) Så jag har varit vaken sen 4.

Tempningen blev som den blev idag men det känns sekundärt idag 😂 

• Björkskogen
    Popcorn1990 skrev 2024-11-18 07:02:54 följande:

Hej! 

Har inte skrivit här inne på nån månad då jag försökt slappna av och inte testa ihjäl mig 😂.
    Men nu såhär dagen innan beräknad mens kunde jag inte hålla mig. Är de någon som ser något på bilderna? Eller är jag helt tokig ? 🙈

Skymtar något svagt svagt. Ta nytt om ett par dagar 😄 
  • Björkskogen
    Nanathalie skrev 2024-11-18 07:36:35 följande:
    Vet inte om jag ska bistå för jag ser typ streck på träpinnar nu i min desperation 😂 
    😂😂😂 
  • Björkskogen
    Nanathalie skrev 2024-11-18 08:02:45 följande:
    Fy i helvete vilken jävla natt. Lider med dig!! Och med katten 😂😂 och äldsta med magsjukan! Usch
    Ja stackars kisse 😂 
    Dottern har app som spelar in hennes sleep talk. Men den reggade pumpen i natt. Började typ kl 2. Blev bara högre och högre ljud medan timmarna gick 😬 
  • Björkskogen
    eae95 skrev 2024-11-18 14:03:21 följande:

Hej! Jag började i September-tråden och plussade, slutade i ett tidigt missfall, till Oktober-tråden där det inte blev någon graviditet. Har inte skrivit något i denna tråd utan bara följt er andra. Men nu tycker jag mig se streck på detta test, vad tror ni? ÄL+10 idag 🥹🙏

Ja kanske kanske man kan se något. Synd fl drar ner kvaliteten på bilderna 👀
  • Björkskogen
    funderat skrev 2024-11-18 16:48:38 följande:

Jaha. BIM+7 idag, inget streck på stickan och ingen mens.. är jag helt körd?

Är du säker på ägglossning? Äl-test och tempning? 
  • Björkskogen
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-18 19:05:55 följande:
    jag har idag och gjorde det? fsn man kan inte hålla sig hahaha🤣
    Hahah nä verkligen inte 😂 hittade nån engelsk sida som påstår att lite drygt 7% får positivt på äl+7 👀 
    Det ger ju mig pepp att testa imorgon 😂 
Svar på tråden BIM November 2024