Emzor1 skrev 2024-10-29 21:48:24 följande:
Ja, min man har flex och jag börjar 8, så bor vi inom 15min med bil från förskola och jobb så vi samåker väldigt smidigt ☺️ Jag hoppas det!
Läste någon tråd för ett tag sen om en som hade 5 dagar i sträck, men tror på cd att man ska sluta testa efter första glada gubben? Eller är det bara lila testet?☺️ inte varannan men säg att du får positivt på cd11 och sen negativt några dagar, positivt igen cd15 så kan det vara försenad ägglossning om jag förstått det rätt😅 Jag brukar räkna med 1-2 dygn efter positivt test, får oftast ägglossningssmärta inom 1 dygn och när den är över utgår jag från att äl har skett☺️ hur räknar du?☺️
Ja det är lite märkligt.. har förstått det som att ägglossningstest har svårt att urskilja olika hormoner, därför har många svaga streck på äl-stickorna under hela cykeln..
Va lyxigt 😍 min gubbe åker alltid hemifrån ca 05 och mina tider varierar mellan 5-9 så de finns inget utrymme att göra saker tillsammans så på morgonen :/ men kan känna att de e lika bra då mitt morgonhumö inte är de bästa 😂
Jahaa, det låter ju rimligt så de kan säkert vara så! innan jag fick barn så kände jag aldrig av ägglossningen men nu efter så känns de väldigt mycket, och idag på morgonen/förmiddagen hade jag väldigt ont och sen när jag kom hem från jobbet va de typ molande och jag somnade i soffan en stund (det händer typ aldrig att jag gör det) så misstänker att ägglossningen skedde natten/tidigt morgon idag så kommer räkna äl + 1 imorgon. Så kommer ta mitt första test fredag 8ond (förhoppningsvis🙈)
ja man har väll alltid en viss nivå av LH hormonet i kroppen? hade ganska starkt utslag på än test barna någon dag efter mensens sista dag o sen gick de kraftigt neråt, misstänkte ju att jag hade ägglossnign utan att fått positivt på stickan men de visade ju sig inte vara sant 😂