• h4llon1

BIM November 2024

Pandan14 skrev 2024-11-08 05:21:36 följande:

Tog ett till av graviditetskollen idag och det va också helt blankt.. blir ju lite stressad av de så har bestämt att låta bli att testa på nån dag nu (det får vi ju se hur de går med de)

Är det deras vanliga stickor du har de på 25mlU/ml? 

jag tog ju ett av deras tidiga igår på 10, (tydligt streck) idag tog jag en sticka och där är ett streck om än svagt!! jag är på bim+1 idag. När hade du bim? 

• h4llon1
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 07:13:49 följande:
    Någon mer än jag som ser ett svagt litet streck här? 😍😍
    Jag tycker mig se en liten linje! 😍
  • h4llon1

Här har testats nu senaste dagarna för o försöka se en stegring 😅 en är ju knäpp. Vet man ska vänta två dagar mellan men de kan ju inte jag. Så ena bilden är rfsu tidigast och sen dagens längst ner. De tidiga är från förrgår & igår o där tkr jag mig att de nedersta är något starkare trots bara en dag mellan 🤪 
    mår illa på morgnarna, kissar konstant, ont i brösten haha. Hur går de för er andra?

• h4llon1
    Anonym (En till) skrev 2024-11-09 08:54:50 följande:

Härligt att det stegrar Och känns! 

här har det också stegrat! 

första från igår (ett testa tidigt, syntes bättre igår när det var nytaget) och dagens (vanligt, mäter 25 mlU) som är starkare än igår t.o.m. tror jag. Så stegringen känns ändå bra! Snart vågar jag tro att jag har plussat 😂❤️

Hahah ja än vågar man ju inte tro på det trots alla positiva och symptom 😂 
    vill ta ett digitalt men vågar inte än? Rädd att de ska säga ej gravid 😂???? 
  • h4llon1

Idag ringde jag till mödravården, det känns verkligen på riktigt då? Hahaha 😂 imorgon ska jag på provtagning och på onsdag är första inskrivningssamtalet. nu måste ja springa till apoteket o köpa vitaminer 😅 va kör ni på under grav?

• h4llon1

Fråga ang CB med veckoindikator, aldrig tagit de innan 😂 
    men tog ett igår em som de stod 1-2 på. Enligt flo var beräknad äl 23/10. Men den kan ha skett så sent som 28.
    fick första positiva med testa Tidigt i torsdags de var alltså på BIM. 
    Enligt mig så kan ju mitt cb stämma, eller bör jag vara orolig? 😅

• h4llon1
    Anonym (2) skrev 2024-11-12 17:08:16 följande:
    Testen uppskattar bara veckor, de kan inte mäta något. skulle inte bekymra mig över de testen. Grattis 🥳

Då ska jag sluta oroa mig för det, de har varit ett ångestmoment att ta digitalt för mig av någon anledning? förstår inte varför men de känns så himla läskigt Hahah! 

Jag ser ju att mina stickor blir starkare så borde ju bara kunna lägga ner testandet o bara vara 😅

• h4llon1

Äntligen fick jag riktigt starkt på sticka från gravidkollen! 🤩 
    varit så orolig för jag tycker de varit så svaga men så äntligen idag var de riktigt starkt! 

nu har jag bara ett test kvar så nu får de va slut på testandet 😅

• h4llon1

Vill skicka lite hopp till er som ännu väntar på plus och är i närheten av bim! 

översta bilden är på BIM, ett testa tidigt! innan detta hade alla varit blanka. 
    stickorna är bim+1 & +2 sen ish varannan dag, sista taget i fredags dvs bim+8. 

• h4llon1
    eae95 skrev 2024-11-18 14:03:21 följande:

Hej! Jag började i September-tråden och plussade, slutade i ett tidigt missfall, till Oktober-tråden där det inte blev någon graviditet. Har inte skrivit något i denna tråd utan bara följt er andra. Men nu tycker jag mig se streck på detta test, vad tror ni? ÄL+10 idag 🥹🙏

Jag ser!! 😍
  • h4llon1

Panik när gravidappen säger att man ska börja träna! Vill de att man ska gå på gym eller räcker de med ens dagliga promenader? 😅 

• h4llon1
    Anonym (låtdethändadennagång) skrev 2024-11-25 18:34:15 följande:
    Uppar mitt inlägg och hoppas på svar!

Läste om äl-test häromdagen, fick fram då att ett äl-test inte känner av skillnad på LH & HCG, vilket innebär att det rent krasst kan användas som ?graviditetstest?. Får man starka positiva LH-tester flera dagar i rad så är det troligt att man är gravid! 

var tvungen o testa o ta ett LH för o se, jag är i v8 enl sista mens. 

Så ja, som jag fattat det ger äl-test utslag även på graviditet!

Svar på tråden BIM November 2024