BIM November 2024
det är inte så klurigt, kanske skriva ner på papper ? Men det den visar är egentligen att ägget kan fästa i livmoderns så sent som 10 dagar efter ÄL, och att man utifrån det får datum på när man kan testa positivt☺️
Ja, då ska jag försöka göra det så enkelt som möjligt 😂
Om du hade implantation 6 dagar efter ägglossning kan du göra gravtest som tar 5hcg (finns att beställa på apotea)i urinet from måndag 4 nov.
Sen fördubblas den till 10 hcg imorgon och då kan du testa med CB tidig test som tar upp 10 hcg.
sen fördubblas den till 20 hcg och då kan du testa med vanlig test på fredag.
Detta är OM implantationen skett den dagar efter ÄL i oktober och det är ju inte säkert? det kan ske så sent som 12 dagar efter ägglossning. Du ser de på blåa linjen längst upp.
hoppas du förstod hyfsat med alla dagar😂
Hörni.. haft svag mensvärk och dragningar i tjejmagen senaste 2 dagarna. Nu när jag va på toa kom det pyyyyttelite blodblandade flytningar. Mensen ska va här om 4 dagar egentligen.. mådde även illa iförrigår.
Vad tror ni? Tantis eller nidis?🥹
Hej på er!
Jag önskade att jag kunde säga att jag hoppar in i tråden för att mensen dykt upp, men icke. Idag är CD 68(!!!!!), jag har ändå haft cyklar på ca 50 dagar det senaste halvåret men aldrig såhär långa.
Efter mycket tjat fick jag en tid till gyn, där det konstaterades att jag har PCO. Fick Lezotrol utskrivet som ska tas på CD 3-7, och kanske om alla planeter och stjärnor står rätt till så kommer mensen snart så att jag kan börja. 🤞🏼
Finns det fler med PCO eller som äter Lezotrol här?
låter ju onekligen lite som mig 🙈 Håller tummarna för dig!
Uppdatera om blodet avtar eller ökar! Jag fick bruna flygningar, sedan några droppar blod och sedan bara bruna flytningar igen som ljusnade successivt och var så gott som normala/vita igen efter 1 dygn.
Kunde inte hålla mig nu så tog ett Abblo Pharma test (ska ta 5 hcg) men den va negativ.. tror det år kört för mig denna månad.
inget mer blod har kommit iaf..
Även om du väntar längre än vad som står på paketet? För mig kom det svaga strecket efter väldigt lång tid 😅
Du ger mig hopp 😭❤️
Jag tror tyvärr det är över, dock undrar jag om det är för tidigt att testa? Jag såg blodet för 2,5 timme sedan..
Ska jag testa med morgonurinen kanske?
Mina bröst har aldrig varit större iaf de bara växer😂
fick lite stickningar nu på kvällen i tjejmagen.. kanske bara inbillar mig.
Tycker du jag ska testa imorgon igen eller på lördag när BIM är beräknad?
Jag har hursom tappat hoppet är på ÄL+11 idag.
Även om du väntar längre än vad som står på paketet? För mig kom det svaga strecket efter väldigt lång tid 😅
testade du med Abblo Pharma?
För cb digital tidig visar 10hcg i urinet..
Vi var på VUL1 och då hade det knappt växt fick komma tillbaka efter en vecka på VUL2. Då hade det växt så skulle jag bara invänta, testade då med CB lila ägglossningstest.