BIM November 2024
När brukar ni ta första testet? *otålig*
När brukar ni ta första testet? *otålig*
Hade ÄL i måndags/tisdags. Idag har jag som mensvärk och ont i ryggen. Man tolkar ju allt nu och hoppas det är ett bra tecken. Har inte BIM förän 26/11?
Nu är jag på äl+8. Hade en extremt sparsam ljusbrun/rosa flytning på äl+6 till äl+7. Känner ett molande illamående och känner mig "varm" i ansiktet. Sov flera timmar mitt på dagen idag; alltså typ 4h. Känns nästan som jag är sjuk men utan andra sjukdomssymtom.
Någon som är på samma dag som, eller inärheten av mig? Hur mår ni?
Följer med spänning era tester, tankar och symptom. Själv är man sååå trött och i helgen otroligt illamående. 8 dagar till BIM. Svårt att tänka på något annat och det är skönt att man inte är ensam iallafall 🤯
Jag vill börja testa imorgon, äl+7. Även fast jag vet att det kommer va totalt blankt 😂
Grattis alla som plussar!????
När jag ser att ni fått positiva test vill jag bara ta test hela tiden haha. Idag är det BIM-7 för min del.. vet att det inte kommer synas något på ett test än men tålamodet finns inte riktigt ändå🤣
BIM nästa tisdag. Tog ett tidigt test imorse som var negativt :( Vaknade också upp med svullna bröst och ont i lymfkörtlarna. Brukar ha så inför mens så tror tyvärr denna månad är körd för min del 💔😔 Hoppet är det sista som överger en?
Idag har jag som mensvärk. Har aldrig haft mensvärk 5 dagar innan mens men tror kanske kroppen spelar en ett spratt 😅 Ont i bröst och armhålor, ja det är nog mens. Men som ni säger - ska inte ge upp förän mensen är här! Tänka sig att jag ändå trott att det skulle vara enkelt att bli gravid..
Det är fint att vi delar denna testmani.. haha. Själv har man fått så ont i brösten och armhålorna så är rätt säker på att mensen kommer på tisdag. 😭 Dock har jag haft ganska mycket symptom under veckorna här med extrem trötthet, men hur vet man att det inte bara är det påfallande mörkret? Höst-jobbar-trött?
Det kliar i fingrarna att köpa ett test efter jobbet, men känns som man kastar pengar i sjön.
Jahopp - torkade mig nu och flytningsblandad blödning🥲 Tror egentligen det bara är starten på mensen men den ska inte komma förän på tisdag? Vad tror ni? Ni som blivit gravida och fått blödning - kan man se skillnad?
Har eg bim på tisdag men mensen har börjat komma så hoppar till december tråden. Lycka till alla ????
Hej igen! Ni som använder Natural cycles - spelar det någon roll vilket ?paket? man köper? Man kan väl ställa in appen oavsett på det läget man vill? :)
Ugh skrev ju häromdagen att mensen va på g. Blödde pyttelite blandat med flytningar under fre, lör och sön. Typ en gång varje dag på toa men inte mer än så. Har BIM idag/imorgon. Tog ett test imorse men blankt. Idag har jag bara sån sjuuuuk ångest, men ingen mens än. Hoppas den kanske håller sig borta men tror inte det :(