• h4llon1

BIM November 2024

Barnlängtan2024 skrev 2024-11-05 09:37:01 följande:

bilden följde inte med..

Nu fick man lite mer hopp 🤪 
    också jag som tar för givet att min äl var den 23/10 (pga flo säger det hahah) och att jag är på äl+12 idag. Men inte tagit några äl test eller tempat och äl kan ha skett så sent som 28onde 😅 men efter digitalt neg idag försvann hoppet
  • h4llon1

tycker jag börjat få mer ömma bröst idag, och även att det nästan kan kännas som när mjölken rinner till när man ammar?? Nu på em/kvällen haft molande värk och typ stickningar i magen. 
    Tänkte jag tar ett test, hade vara RFSU stickor hemma och förväntade mig solklart neg. lät de ligga o glömde av de så nu har de gått ?för lång? tid egentligen. 

stått och synat det nu o jag inbillar mig nog men jag tkr mig se ett extremt svagt streck? Är jag knäpp? 😂

• h4llon1
    Pandan14 skrev 2024-11-06 19:41:38 följande:
    jag ser tyvärr ingenting :( men ta ett nytt imorgon med morgon urinen! 

efter mitt negativa för någon dag sedan har jag varit så säker och inställd på att de ej tagit sig, så jag beställde äl-test och gravtest inför nästa månad häromdagen. så jag tog de sista jag hade hemma idag för ja tänkte att äh de är ju inget ändå 😅

• h4llon1
    Jen20 skrev 2024-11-06 21:13:24 följande:
    Jag kan ana något svagt på första bilden!
    En blir ju knäpp av detta 😂 kollade på de nyss och tkr det är tydligt irl, men inte på bild o speciellt inte här när kvaliten blir ännu sämre 😂 
    får invänta nya tester 🤞🏼
  • h4llon1

Igår och idag har jag haft molande värk/?hugg? nere till vänster i magen, typ precis ovanför/nästan i?? Ljumsken? Någon annan som haft så någon gång? Undrar vad de kan vara..

• h4llon1
    Anonym (En till) skrev 2024-11-07 15:06:48 följande:

Hallå nu måste jag diskutera med någon! Som jag skrev tidigare har jag ju haft nån märklig känsla igår och idag likt den man har när mjölken rinner till när man ammar. Jag tog precis en dusch och testade att trycka på bröstet. Vad händer? Jo, det kommer MJÖLK! Har inte ammat barn på snart ett år och har inte läckt en droppe sen barnet var typ 1 år. TROR ni att detta kan vara ett graviditetstecken? Jag är på ÄL+8 idag.

Så har jag också ibland! Känns precis som när mjölken rinner till. Ur mitt ena bröst kommer mjölk när ja trycker, de andra inte så mycket men lite som ser ut typ som råmjölken. 

vet dock ej om de är ngt tecken haha 

• h4llon1

Fick notis att mina tester levererats i brevlådan, höll mig för glatta livet o pinkade så fort jag kom hem 😂 
    tydligen var jag inte helt knäpp igår när jag tyckte mig se något 🥹
  • h4llon1
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-07 18:59:53 följande:

OMG!!!! STORT GRATTIS! Alltså jag får så mycket hopp😭 hade inte du beräknad BIM idag? 

nu måste du svara på dessa frågor även om du är helt exalterad (med all rätt!!)
    när hade du ägglossning och när fick du första positiva? Känns som vi har exakt samma symtom 😬

Tack!! jo jag hade bim idag! 
    Jag varken tempade eller tog äl-test, så jag vet inte exakt när jag hade äl, men enligt flo var den mest sannolika dagen den 23e(!!) men nu såg jag att de ändrat till den 22a. 

igår em tog jag ju ett rfsu och det var ju extremt svagt, de innan dess har varit helt blanka

• h4llon1
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-07 19:05:42 följande:
     Btw vad är det för känslighet på denna test? Väntade du länge innan du kissade?😀

Det är ett testa tidigt från graviditetskollen, tror de är 10mlU/ml! 

väntade nog nästan 4h iallafall, men de var tufft. Jäklar va kissnödig jag varit både igår och idag 😂 

• h4llon1

Är de någon som har länken till dendär bra sidan där man kunde se vilken hcg nivå man ?ska? ha beroende på när ägget fäste? har skrollat men lyckas inte hitta och orkar ej skrolla igenom med 😂

Svar på tråden BIM November 2024