Anonym (Ella-Bella) skrev 2024-11-06 18:00:18 följande:
Halloj allihopa 😊
är på ÄL+10 idag och tog RFSU testa ofta med eftermiddagsurin, detta blev så klart toknegativt. 😟 har egentligen inga symptom som skulle tyda på något men var så nyfiken så ville ändå testa. Tror ni hoppet är ute denna månad för mig? Måste man ha fått symptom vid detta lag eller kan det komma senare?
kram
Nej det är inte över, jag testade i helgen negativt på äl+ 9 och 10 både med cb testa tidigt och rfsu. Var väldigt negativ och ledsen och när jag fick spotting under måndagen så var jag bombsäker på att det var mensen. Men det gick över lika snabbt och på morgonen alltså äl + 11 testade jag negativt med rfsu men sedan svagt plus med testa tidigt och digitalt sa gravid 1-2!!! rfsu var så svagt att det syntes bara efter någon timme! I morse var rfsu fortfarande svagt och bara efter lång tid syntes att det var lite mörkare än igår och i måndags.
Såklart jätteorolig för att det är så svagt men lever på hoppet och hoppas det beror på att att ägget fäste sent, dvs i måndags på äl + 11 med tanke på den lilla troligen nidblödningen.