BIM November 2024
Ser ni det där?!🥹🥹🥹🥹
åhhhh! Vilket streck!! Stort grattis!
Novemberbarn är envisa starka individer så känner på mig att den här lilla stannar hela vägen 😍
åhhhh! Vilket streck!! Stort grattis!
Novemberbarn är envisa starka individer så känner på mig att den här lilla stannar hela vägen 😍
Hade ÄL tisdag/onsdag enligt tester men tempar inte så kan inte bekräfta. Fick till det lör/mån/ons så nu är det bara atg hålla tummarna för tidernas finaste födelsedagspresent.
Kan inte bara vara jag som VARJE lutealfas, en dag efter ägglossning känner "fan man skulle ha tempat" 😂 Nu går man ovetandes tills man kan börja testa 🥲
Har tagit rosenrot fram till ÄL. Vad tar ni mellan ägglossning & BIM?
Jag som skrev att jag hoppades på November magi när vi gick in i den här bim-tråden.
Äl+10; Bim-3; (14/11) mina bröst är liiite ömma, haft en del flytningar efter äl. Men hade 0 förväntningar på det här!!
Detta var 4 aktiva försöket men varit utan preventivmedel sen september-23.
chock deluxe, nu funderar jag på om jag ska kunna hålla mig för att berätta för min man till ikväll.. Sen är det fortfarande tidigt, varit med om det innan men glad ändå just nu ❤️
skriver också under på det här svaret!
Var absolut i mina bääääästa dagar under ÄL när jag vag yngre men efter barn och nu 30+ så blir jag ett vrak? Nu blir humöret katatrof, stressad & nojjig för allt, huden ballar ur och knappt tydliga ÄL-flytningar. Va' kul det är då att försöka få till det 😂
Sedan märker jag även stor skillnad på själva lutealfasen? Mår liksom sjukt illa i lutealfasen nu jämfört med när jag var yngre. Har molvärk till och från fram till mensen och är allmänt grinig på en ny nivå. Borde det inte vara så att man "vänjer" sig vid hormonella omställningar med åren snarare än att man reagerar värre & värre? 😁😅
Uppdaterar min BIM, då ägglossningen kom nästan en vecka tidigare än beräknat (!?) ändras även BIM. blir inte klok på den här kroppen 😁
Ni andra som har BIM nästa vecka, när planerar ni att testa? smygtestar ni med testa tidigt eller ni väntar till BIM-dagen?
BIM NOVEMBER 2024
På tal om trollen... Tänkte jag också skulle ta ett ÄL-test idag pga av ren känsla och att "hmm det var längesedan jag fick dubbla utslag nu?" Fick positiva ägglossningstest för en vecka sedan med och nu.. tadaaaa! Utslag på ÄL-test samt fast gubbe på clearblue! Hade inte du skrivit här hade jag nog inte testat och då missat 😂
Enda jag känner nu är:
1. fan jag som tyckte ag väntat tålmodigt första veckan sedan ÄL, var äntligen halvvägs till BIM. Nu börjar vi väl om 🙈
2. VAFAN Sambon varit borta och vi har inte fått till det nu, samt en ajuk bebis hemm. Toppen! Va bra! Behöver alltså börja om på mys-fronten med 😂
jaja, då flyttar vi fram BIM en vecka och hoppas att ÄL går bättre denna gången 😅🙏🏼
Hejja hejja! Skoj att följas!
Hoppas sambon kommer hem pigg ikväll från jobb så att säga 😂
Jaa skitsurt när man har haft nedräkning och sen bara "nähäpp", dags att räkna om. Kul om jag nu testar positivt vid BIM som är min födelsedagsvecka, om inte, trist med mens och sorg min födelsedagsvecka 😭