• Pandan14

BIM November 2024

Fick negativt idag med cb digitalt ultra tidigt :( 6 dagar kvar till bim men eftersom tempen sjönk så mycket idag så kände jag hur allt hopp försvann 😭

• Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-06 06:54:46 följande:

Hur länge har man blinkande gubbe på cb äl-test? Den lila, advance. 👀

Jag har nog haft 4-5 dagar, så använder inte den längre
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-06 07:04:03 följande:
    Vill inte ge alltför mycket hopp men har läst om ?implantationsdipp? , googla det! Aldrig varit med om det själv dock utan sänkt temp innebär mens för mig ❤️
    Har googlat lite kring de nu och det verkar som en del upplever de eller nidblödning, eftersom jag inte tempade förra graviditeten så vet jag inte men vet att jag inte fick en nidblödning iaf 😅 får väll se vad som händer med tempen imorgon, om den är tillbaka på den nivån de har vart innan så finns de nog en möjlighet att de kan vara så men annars kommer nog mensen efter helgen 
  • Pandan14
    Drömmenomentrio skrev 2024-11-06 07:52:40 följande:
    Implantions dipp?
    Jag hoppas verkligen på det, känns typ som att jag är gravid, alla tester visar negativt men det är en känsla jag har, men iofs har väll alla det i dessa dagar 😂
  • Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-06 08:19:10 följande:
    Implantationsdip kan det vara, sitt lugnt i båten♥️ sker oftast 8-10 dagar efter ÄL
    Hoppas verkligen det är så, ska testa igen på fredag eller söndag, tack för ni är så snälla 
  • Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-06 08:22:32 följande:

Fick en ganska rejäl dipp på äl+7 när jag blev gravid förrförra cykeln! 
    Så intressant! Hoppas att det är så även för mig 😊
  • Pandan14
    Nanathalie skrev 2024-11-06 11:23:41 följande:
    Om den håller sig nere skulle jag tro på mens, men om den går upp imorgon kan det vara en implantationsdipp! Håller tummarna för det sistnämnda.
    Tack så mycket, det gör jag med 
  • Pandan14
    h4llon1 skrev 2024-11-06 19:35:18 följande:

tycker jag börjat få mer ömma bröst idag, och även att det nästan kan kännas som när mjölken rinner till när man ammar?? Nu på em/kvällen haft molande värk och typ stickningar i magen. 
    Tänkte jag tar ett test, hade vara RFSU stickor hemma och förväntade mig solklart neg. lät de ligga o glömde av de så nu har de gått ?för lång? tid egentligen. 

stått och synat det nu o jag inbillar mig nog men jag tkr mig se ett extremt svagt streck? Är jag knäpp? 😂

jag ser tyvärr ingenting :( men ta ett nytt imorgon med morgon urinen! 
Svar på tråden BIM November 2024